Gå til innhold

Kvinneguiden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
16 timer siden, Madelenemie skrev:

Hei!

Nå kjenner ikke jeg kvinneguiden, navnet skremmer meg. 

Men jeg tror ikke det fins gutter som blir tente på kvinner med mensen, videre tror jeg guttene/mennene, er der fordi de er interessert i jenter/kvinner og de samme teamer ofte. 

Muligens fins et forum som kvinneguiden fordi menn og kvinner fortsatt føler de er forskjellige, jeg syns menn og kvinner er veldig like, ulikhetene for min del går på isolerte områder, som barnefødsler og ereksjon med sædavgang, men det fins kvinner som har kjempestore problemer månedlig, de kaller det pms, og dette kan bli gjort til ufyselige og ødeleggende temaer i lunsjen, derfor setter jeg meg ofte ikke sammen med andre når jeg spiser lunsj. Lunsj er for meg å spise en form for god mat og ha pause.

Jeg jobber på sykehus, og der er vi så vant til alt mulig, avføring osv , at vi ikke reagerer om noen snakker om konsistens på avføring i lunsjen.. 

Mannen min derimot er av den sarte typen. Han har angst for insekter, så om jeg er så dum at jeg nevner noe med insekter, 

eller serverer han spaghetti (som han mener ligner på innvollsormer) så mister han matlysten...

Det eneste som tar fra meg matlysten, er om jeg ser et naturprogram der noen spiser levende ormer :(

Urk!

Anonymkode: e0192...bf5

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/410952-kvinneguiden/page/2/#findComment-3699408
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...