AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 Skrevet 6. april 2016 54 minutter siden, stjernestøv skrev: NEI relgioner er nok ikke psykose, og det er jo heller ikke å ha barn med aliens heller. Det er mange oppegående folk som har det. Hvem da? Anonymkode: 32b5a...b56 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. april 2016 Forfatter Skrevet 6. april 2016 1 minutt siden, Janus30 skrev: Hva har vår herre å si om priskrigen på smågodt? Og kan du be ham om å fortelle sine mannlige sendebud om vennligst å holde hendene sine unna smågutter? Det har ingenting med meg å gjøre!!!! Dessuten kan jeg ikke kanalisere nå. Sa jeg ikke nettopp at jeg hadde feilet? Hvorfor spør du meg om dette? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 Skrevet 6. april 2016 7 minutter siden, stjernestøv skrev: Det er sannheten det, det kan jeg si til alle med hjertet på hånden. Men gjør ikke det, er ikke stolt over meg selv og livet mitt. Jeg har feilet. Som lekmann høres det ut som en vrangforestilling. Anonymkode: 32b5a...b56 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. april 2016 Forfatter Skrevet 6. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Som lekmann høres det ut som en vrangforestilling. Anonymkode: 32b5a...b56 Ja for du er sikkert lekmann. 0 Siter
Trine Skrevet 6. april 2016 Skrevet 6. april 2016 10 minutter siden, stjernestøv skrev: Nei det er nettopp det, han er seriøs. Og da har jeg aldri vært psykotisk sikkert ifølge han. Og legen er ikke seriøs eller? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. april 2016 Forfatter Skrevet 6. april 2016 Et øyeblikk siden, Trine skrev: Og legen er ikke seriøs eller? Nå har jeg ikke snakket med legen, men sist jeg fikk inn andres energier og tanker ble jeg innlagt. Da kom jeg til den samme legen, han sa det var bra jeg var der. Fikk risperdal og kjente ikke energier mer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 Skrevet 6. april 2016 7 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja for du er sikkert lekmann. Jeg er jo det. Anonymkode: 32b5a...b56 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. april 2016 Forfatter Skrevet 6. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg er jo det. Anonymkode: 32b5a...b56 Ja helt sikkert. Bryr meg ikke om det høres ut som vrangforestilling. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. april 2016 Forfatter Skrevet 6. april 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem da? Anonymkode: 32b5a...b56 Har sett flere på youtube. 0 Siter
Janus30 Skrevet 6. april 2016 Skrevet 6. april 2016 29 minutter siden, stjernestøv skrev: Nei det er nettopp det, han er seriøs. Og da har jeg aldri vært psykotisk sikkert ifølge han. Alle som er enige med deg/forteller deg det du vil høre er seriøse, og alle som motstrider deg/gir deg årsaksforklaringer du ikke vil ha eller liker er useriøse? 0 Siter
Janus30 Skrevet 6. april 2016 Skrevet 6. april 2016 4 minutter siden, stjernestøv skrev: Har sett flere på youtube. Alt på Internett er sant. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. april 2016 Forfatter Skrevet 6. april 2016 1 minutt siden, Janus30 skrev: Alle som er enige med deg/forteller deg det du vil høre er seriøse, og alle som motstrider deg/gir deg årsaksforklaringer du ikke vil ha eller liker er useriøse? Det har jeg ikke skrevet. Jeg trodde jeg hadde vært "psykotisk" jeg, det går an å miste grepet når man holder på med åndelige ting. 0 Siter
Janus30 Skrevet 6. april 2016 Skrevet 6. april 2016 27 minutter siden, stjernestøv skrev: Det har ingenting med meg å gjøre!!!! Dessuten kan jeg ikke kanalisere nå. Sa jeg ikke nettopp at jeg hadde feilet? Hvorfor spør du meg om dette? Beklager så meget. Bare syns det er for ille at guds sendebud på jord sitter på et dagsenter i Norge og super kaffe når det er så mye nød og lidelse i verden. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 6. april 2016 Forfatter Skrevet 6. april 2016 1 minutt siden, Janus30 skrev: Alt på Internett er sant. Nei. Men ifølge enkelte er jo ingenting sant. Bare slett alt dette surret her!! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. april 2016 Forfatter Skrevet 6. april 2016 Et øyeblikk siden, Janus30 skrev: Beklager så meget. Bare syns det er for ille at guds sendebud på jord sitter på et dagsenter i Norge og super kaffe når det er så mye nød og lidelse i verden. Ja det er for ille Er veldig lei meg 0 Siter
Trine Skrevet 6. april 2016 Skrevet 6. april 2016 19 minutter siden, stjernestøv skrev: Nå har jeg ikke snakket med legen, men sist jeg fikk inn andres energier og tanker ble jeg innlagt. Da kom jeg til den samme legen, han sa det var bra jeg var der. Fikk risperdal og kjente ikke energier mer. Syns legen høres mer seriøs ut enn sykepleieren, og det virker jo som han tok deg på alvor. 13 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja helt sikkert. Bryr meg ikke om det høres ut som vrangforestilling. Jeg vet ikke, men det høres ironisk ut når du svarer "ja helt sikkert". Anonym er lekmann, du er også lekmann i denne sammenheng, eller lekfolk blir vel mer riktig siden du ikke er mann 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. april 2016 Forfatter Skrevet 6. april 2016 1 minutt siden, Trine skrev: Syns legen høres mer seriøs ut enn sykepleieren, og det virker jo som han tok deg på alvor. Jeg vet ikke, men det høres ironisk ut når du svarer "ja helt sikkert". Anonym er lekmann, du er også lekmann i denne sammenheng, eller lekfolk blir vel mer riktig siden du ikke er mann Lekmann? Lege? Legen måtte jo ta meg seriøst da jeg ble innlagt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. april 2016 Skrevet 6. april 2016 6 minutter siden, Janus30 skrev: Alt på Internett er sant. Sant som det er sagt, vel. Anonymkode: 32b5a...b56 0 Siter
Trine Skrevet 6. april 2016 Skrevet 6. april 2016 42 minutter siden, stjernestøv skrev: Lekmann? Lege? Legen måtte jo ta meg seriøst da jeg ble innlagt. Lekmann er ikke en lege, men en person som er ufaglært innen et fagområde. Altså er alle vi som uttaler oss om psykiske lidelser, men som ikke har utdanning innen psykiatri, lekfolk 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. april 2016 Forfatter Skrevet 6. april 2016 Et øyeblikk siden, Trine skrev: Lekmann er ikke en lege, men en person som er ufaglært innen et fagområde. Altså er alle vi som uttaler oss om psykiske lidelser, men som ikke har utdanning innen psykiatri, lekfolk Åja, visste ikke det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.