Gå til innhold

tørketrommelen satte seg på i natt mens jeg sov...

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

For første gang i mitt liv, opplevde jeg noe særdeles ekkelt og utenforbi min egen kontroll. Jeg hadde lagt meg og klokka var over middnatt. Plutselig bråvåknet jeg etter nesten å sovne, fordi tørketrommelen startet uten at jeg hadde noen andre inne som gjorde det. Jeg bor alene. Jeg måtte reise meg opp å åpne døren til tørketrommelen for å stoppe den forferdelige durelyden. Skal dette i det heletatt være mulig, at en tørketrommel starter uten at jeg rører den?

Fortsetter under...

2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

For første gang i mitt liv, opplevde jeg noe særdeles ekkelt og utenforbi min egen kontroll. Jeg hadde lagt meg og klokka var over middnatt. Plutselig bråvåknet jeg etter nesten å sovne, fordi tørketrommelen startet uten at jeg hadde noen andre inne som gjorde det. Jeg bor alene. Jeg måtte reise meg opp å åpne døren til tørketrommelen for å stoppe den forferdelige durelyden. Skal dette i det heletatt være mulig, at en tørketrommel starter uten at jeg rører den?

Nei, du er nok hjemsøkt.

4 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Kanskje personalet har gjort det.

Et øyeblikk siden, Blomsterfluen skrev:

Personalet går aldri inn til meg om nettene. Jeg hadde uansett våknet hviss noen låste seg inn.

For et års tid siden våknet jeg midt på natten av at pcn spilte "Vit at jeg elsker deg" på youtbe. Hva skal man tro?

Annonse

10 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Og hver eneste natt så skrur pcen min seg på fra hvilemodus. Ikke om dagen, men hver natt.

Den står sannsynligvis innstilt på at den skal oppdatere seg automatisk på et gitt tidspunkt (på nattestid hos deg) med mindre den er helt avslått. Ikke noe mystisk med det.

Hvis det er tidsinnstilling på trommelen og alt var klart til start (lukket dør), kan den ha stått tidsinnstilt - enten ved at noen har satt på timeren ved en feil, eller fordi noen har gjort det for deg og regnet litt feil (eller av en eller annen grunn syntes det var lurt å tørke tøy om natten, men det anbefales ikke).    

Blomsterfluen
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor hadde du vått tøy i tørkemaskinen uten å starte den? samler du opp vått tøy over lengre tid før du tørker dem? (vil de ikke lukte dårlig da?)

Anonymkode: ae9f5...506

Personalet hadde glemt å sette tørketrummelen på. Jeg satt på tørketrommelen på i dag morges.

Annonse

Blomsterfluen
4 timer siden, laban skrev:

Hvis det er tidsinnstilling på trommelen og alt var klart til start (lukket dør), kan den ha stått tidsinnstilt - enten ved at noen har satt på timeren ved en feil, eller fordi noen har gjort det for deg og regnet litt feil (eller av en eller annen grunn syntes det var lurt å tørke tøy om natten, men det anbefales ikke).    

Tørketrommelen min er en drittgammel tørketrommel som verken har timer eller automatikk. Man må gjøre alt selv, tillogmed tømme vann når vannet er fullt.

1 time siden, Blomsterfluen skrev:

Tørketrommelen min er en drittgammel tørketrommel som verken har timer eller automatikk. Man må gjøre alt selv, tillogmed tømme vann når vannet er fullt.

Om den er drittgammel så hadde den sikkert hengt seg opp litt. At den ikke startet da personalet satte den på også reagerte den plutselig og begynte å tromle. Ikke så rart det, om den er gammel. Kan være f.eks dårlig kontakt et sted.

AnonymBruker
23 timer siden, Kitina skrev:

For et års tid siden våknet jeg midt på natten av at pcn spilte "Vit at jeg elsker deg" på youtbe. Hva skal man tro?

Hva du skal tro? At du har en PC med dårlig musikksmak, rett og slett.

Anonymkode: fd51c...bae

AnonymBruker

Det er alltid fysiske årsaker til at en tørketrommel eller andre maskiner for den del setter i gang. Om det er mennesker som går i søvne som starter dem, noen andre mennesker, eller mekanisk feil er helt uvesentlig - det finnes ikke "ånder" som skrus på tørketromler, PCer og en hvilken som helst annen ting, fordi det finnes ikke noe åndelig, alt som finnes er fysisk og materielt.

Anonymkode: 8a6d1...dd1

Den 7.5.2016 at 10.33, Gargamel skrev:

Hvorfor skjer sånt aldri med meg? Ingen spøkelser eller demoner hos meg.

Det er ikke noe moro når det skjer. Jeg hadde en forsterker som det begynte å spøke i. Om jeg skulle skru opp volumet litt med fjernkontrollen, så tok spøkelset inni forsterkeren og skrudde på volumhjulet så det ble drithøyt. Jeg mener, spøkelset kunne ha ødelagt hørselen min, så måtte jeg jo kaste meg over forsterkeren for å få stoppet hjulet. Og om jeg skulle bytte fra f.eks radio til cd så trykket spøkelset på knappene til alle utgangene på forsterkeren. Også ble det helt vilkårlig hva den endte på. Et skikkelig irriterende skøyerspøkelse. Måtte til slutt kjøpe en ny forsterker for verkstedet klarte ikke drive ut den onde ånden. Ikke bare koster det penger for en forsterker, men jeg var egentlig veldig glad i den jeg hadde. Synd det ikke var noen "åndenes makt" på den tiden. Vet ikke, jeg kunne kanskje kontaktet en prest?

Gjest Gargamel
2 timer siden, Trine skrev:

Det er ikke noe moro når det skjer. Jeg hadde en forsterker som det begynte å spøke i. Om jeg skulle skru opp volumet litt med fjernkontrollen, så tok spøkelset inni forsterkeren og skrudde på volumhjulet så det ble drithøyt. Jeg mener, spøkelset kunne ha ødelagt hørselen min, så måtte jeg jo kaste meg over forsterkeren for å få stoppet hjulet. Og om jeg skulle bytte fra f.eks radio til cd så trykket spøkelset på knappene til alle utgangene på forsterkeren. Også ble det helt vilkårlig hva den endte på. Et skikkelig irriterende skøyerspøkelse. Måtte til slutt kjøpe en ny forsterker for verkstedet klarte ikke drive ut den onde ånden. Ikke bare koster det penger for en forsterker, men jeg var egentlig veldig glad i den jeg hadde. Synd det ikke var noen "åndenes makt" på den tiden. Vet ikke, jeg kunne kanskje kontaktet en prest?

5 timer siden, FjellOgDalar skrev:

En gang fikk en kompis av meg tak i en universal fjærnkontroll, så vi lurte oss rundt til naboene og svitsjet kanaler på TV-ene deres (hysterisk morsomt, for de skjønte jo ikke noe som helst).

Case closed👍

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...