Gå til innhold

Bør myndighetene kontrollere prisene på Coca Cola?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
35 minutes ago, Dorthe said:

Hvor har det blitt av Coca Colaen med stevia?  Jeg har vært i to matforsyninger i dag og ikke funnet den.

Hvorfor ikke like gjerne blande ut Ekte Vare med Pepsi Max - eller vann?

Anonymkode: 68cd3...627

AnonymBruker
57 minutter siden, Dorthe skrev:

Hvor har det blitt av Coca Colaen med stevia?  Jeg har vært i to matforsyninger i dag og ikke funnet den.

Fjernet fra butikkene tenker jeg. Den smake nok så vondt at ingen kjøpte den.

Så sånn er det nok med den saken.

Anonymkode: 922f9...384

Annonse

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fjordland risgrøt 450gram kr 19,50

Fjordland risgrøt 950 gram kr 18,50

Fakta

Anonymkode: d7ac7...520

8 x 1.5l kr 99,90 = 8,33 pr liter.

Så sånn er det.

Min mening er at man glatt kunne tredoblet prisen på brus, snacks (altså pottis o.l.), sjokolade og godterier og brukt pengene til å halvere prisen på frukt og grønnsaker - slik hadde staten virkelig vist litt vilje til å ville gjøre noe med folks kostholdsvaner. 

Annonse

38 minutter siden, Trine skrev:

Tror ikke staten bryr seg om folks kostholdsvaner. De liker bare å late som at de gjør det og bruke det som unnskyldning når de skulle trenge det ;) F.eks. for å få inn mer penger i kassa.

Hvis "de" bare tenker på penger, er det ganske mye å spare for det offentlige på å få ned antallet som må behandles for livsstilssykdommer.  Nå får man ikke det bare fordi man drikker Cola, men i den store sammenhengen kan endringer i folks kostholdsvaner ha betydning for "kassa". 

AnonymBruker
4 timer siden, Lillemus skrev:

Min mening er at man glatt kunne tredoblet prisen på brus, snacks (altså pottis o.l.), sjokolade og godterier og brukt pengene til å halvere prisen på frukt og grønnsaker - slik hadde staten virkelig vist litt vilje til å ville gjøre noe med folks kostholdsvaner. 

Da er det bare å dra til Sverige for å shoppe sukkervarer.

AnonymBruker
4 hours ago, Lillemus said:

"Staten" skal ikke bry seg om mitt kosthold. Det får være grenser!!!

284-full.png

Anonymkode: 68cd3...627

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...