Gå til innhold

vår og oppussing:-)

Anbefalte innlegg

Gjest Gargamel
35 minutter siden, Trine skrev:

Hahaha... :D Så du lærte ikke at neste gang lar du rørleggeren gjøre hele jobben?

Jeg får unnskylde meg med at alt så veldig enkelt ut før jeg skrudde det fra hverandre. Da viste det seg at ingen av delene jeg hadde kjøpt passet ( og jeg hadde kjøpt mye rart for å være sikker.) de gamle delene var ikke av typen som kunne gjenbrukes, og da *måtte* jeg jo mekke det sammen på en eller annen måte for at vi skulle ha vann i helgen.

De delene som faktisk trengtes har jeg ikke sett i vanlige butikker, men rørleggeren hadde det heldigvis i bilen sin.

Det tar vel litt tid å reise seg etter en sånn ydmykelse, men men. Jeg har jo ringt rørvakt før, uten å lære av det, så jeg klarer vel å fortrenge dette også.

Fortsetter under...

8 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg får unnskylde meg med at alt så veldig enkelt ut før jeg skrudde det fra hverandre. Da viste det seg at ingen av delene jeg hadde kjøpt passet ( og jeg hadde kjøpt mye rart for å være sikker.) de gamle delene var ikke av typen som kunne gjenbrukes, og da *måtte* jeg jo mekke det sammen på en eller annen måte for at vi skulle ha vann i helgen.

De delene som faktisk trengtes har jeg ikke sett i vanlige butikker, men rørleggeren hadde det heldigvis i bilen sin.

Det tar vel litt tid å reise seg etter en sånn ydmykelse, men men. Jeg har jo ringt rørvakt før, uten å lære av det, så jeg klarer vel å fortrenge dette også.

Var bra at rørleggeren hadde da. Kanskje det er en typisk ting å fikse. Da er det jo fornuftig å ha delene som trengs i bilen.

Fikser litt rørting jeg også. Eller det vil si, jeg lar pappa fikse, jeg er altfor vimsete til å tørre :P Han tenker igjennom på forhånd mens jeg går for prøv og feil ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...