Gå til innhold

Håper jeg er på rett vei. 11.11. ser det mye :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Nei ser det ofte tilfeldig når jeg ser på klokken, det er aldri planlagt. 

Så maks en gang om dagen da? Ettersom jeg har forstått så sover du kl 23.11. Det er jo ikke så veldig ofte. Det er nok bare tilfeldig. F.eks har jeg sett på klokken kl 21.29 mange ganger uten at det betyr noe som helst ;)

Annonse

stjernestøv
3 minutter siden, Trine skrev:

Så maks en gang om dagen da? Ettersom jeg har forstått så sover du kl 23.11. Det er jo ikke så veldig ofte. Det er nok bare tilfeldig. F.eks har jeg sett på klokken kl 21.29 mange ganger uten at det betyr noe som helst ;)

Ånei det er ikke tilfeldig, det har med oppvåkning å gjøre og. I dag så jeg en engel av lys fløy på naboens vegg, han stod ute. Det er noe på gang nå, gleder meg til å slutte på seroquel :) 

Endret av stjernestøv
AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

Ånei det er ikke tilfeldig, det har med oppvåkning å gjøre og. I dag så jeg en engel av lys fløy på naboens vegg, han stod ute. Det er noe på gang nå, gleder meg til å slutte på seroquel :) 

Selvfølgelig er det tilfeldig. Skriv opp alle ganger du ser på klokken, så får du bevis for det. 

Anonymkode: 03128...439

stjernestøv
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er det tilfeldig. Skriv opp alle ganger du ser på klokken, så får du bevis for det. 

Hehe tro hva du vil. Men det er noe Universelt med det, så det så...en høyere mening ;) 

AnonymBruker
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hehe tro hva du vil. Men det er noe Universelt med det, så det så...en høyere mening ;) 

Å tro at menneskelig abstraksjon som tidsmåling og tall er noe "universelt" og har en "høyere mening" er det rene tullball.

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For noen år siden surret du vel med 2012 også... men neida, vi lever enda. Verden eksisterer fortsatt.

Anonymkode: 51a4a...738

Det skjedde et bevissthetsskifte i 2012....tro det eller ei. 

Annonse

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte merket du det da?

Jeg merket det på et dypere plan. Men dessverre har jeg tatt medisiner i noen år, jeg undertrykker det. Men det skal det bli forandring på. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...