Gå til innhold

Håper jeg er på rett vei. 11.11. ser det mye :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det med at tallet 1 forekommer mer enn 2, 3 etc, i "virkelige situasjoner", kan forklares matematisk, og kalles Benfords lov: https://en.wikipedia.org/wiki/Benford's_law

En kort forklaring på hvorfor det er sånn:

Tenk at du har 1000 kr på en bankkonto. Renten per år er 10%. I de første åra øker kontoens verdi slik (avrundet til nærmeste krone):

1000

1100

1210

1331

1464

1610

1771

1948

2143

2357

2593

2853

3138

Hvis du teller forekomster av tallene som begynner på 1, så er det 8 av dem, mens det bare er 4 som begynner på 2. Sånn vil det også fortsette mot 9. Forekomsten synker. Dette er et eksempel på hvorfor tallet 1 forekommer flere ganger enn 2, 3 etc i naturen og det virkelige liv. Dette kan være en underliggende årsak til at noen har begynt å "leite" etter disse tallene, fordi det faktisk er virkelig at de forekommer flere ganger. Men det er ikke noe "magisk" med det; det kan forklares vitenskapelig.

Anonymkode: 51a4a...738

Annonse

Blomsterfluen

Jeg avskyr tallet 11, og ofte så når jeg ser på mine digitale klokker, så må jeg se 2 ganger på tallene som er 11 eller blir 11 tilsammen,for å eliminere synet av 11. 11 får meg til å tenke på død og fordervelse. Hviss jeg har sett på tallet 11 tilfeldig mer enn 2 ganger, må jeg se på 11 6, 10,14 ganger og så videre. Det må aldri være sett på 11 i oddetall eller mindre enn 4 tall over 2 ganger. Dette for å ungå døden.

Blomsterfluen

Jeg liker ikke bokstaven K, for det minnermeg om "kiste" og heg liker ikke bokstaven B for den minner meg ok "begravelse" og jeg liker ikke bokstaved D for den minner meg om død. Jeg missliker også bokstaven Ø, for den her i ordet "død". Derfor må jeg se på disse bokstavene 2 ganger, på samme måte som med tallet 11.

Blomsterfluen

Og en ting til, tallet 2 minner meg om den fæle og ekle "terminalfasen", for jeg såg 2 tall i et blad/avis når jeg var med mamma på besøk til morfar, som var i terminalfasen og lagde de ekle dødspustelydene sine.

stjernestøv
5 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg liker ikke bokstaven K, for det minnermeg om "kiste" og heg liker ikke bokstaven B for den minner meg ok "begravelse" og jeg liker ikke bokstaved D for den minner meg om død. Jeg missliker også bokstaven Ø, for den her i ordet "død". Derfor må jeg se på disse bokstavene 2 ganger, på samme måte som med tallet 11.

Men dette er noe du har funnet på. 

Blomsterfluen
9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men dette er noe du har funnet på. 

Nei, jeg har ikke funnet på at død starter med d, og begravelse starter med b, og at kiste starter med k.....

Endret av Blomsterfluen

Annonse

25 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Hvorfor har du et nick som begynner med B da? 

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

13 13 13 666 1313 1313 13131313!

Jeg hadde problemer med 13 og 666. Var ikke begeistret for andre tall heller. Nummerologisk er 21 og 777 viktige tall.

Anonymkode: d09e3...3d0

Har problemer med 666. 

AnonymBruker
31 minutes ago, Blomsterfluen said:

1337

Anonymkode: 51a4a...738

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...