Gå til innhold

Håper jeg er på rett vei. 11.11. ser det mye :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stjernestøv
30 minutter siden, Bokormen123 skrev:

Hmmm ja - og hva forteller dette deg? 

Det forteller meg at medisiner stenger ute visse ting, savner de tingene nå. Lysene ihvertfall, ser bare lys av og til nå. 

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det forteller meg at medisiner stenger ute visse ting, savner de tingene nå. Lysene ihvertfall, ser bare lys av og til nå. 

Så du tenker ikke at medisinene gjør jobben sin og stenger sykdommen ute? Ar disse visse tingene faktisk er sykdom?

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, Trine skrev:

Så du tenker ikke at medisinene gjør jobben sin og stenger sykdommen ute? Ar disse visse tingene faktisk er sykdom?

Har tenkt på det, men jeg tror det er evner. Det ser jo sånn ut når jeg leser i gamle papirer og, men vet det blir tolket som sykdom av leger og sånt. Men sykepleieren vil ikke ta stilling til hva det er, så han aksepterer at jeg tror det er evner :) 

stjernestøv
1 time siden, Trine skrev:

Er klar over at evnene kan gjøre meg syk, har vært veldig syk. 

AnonymBruker
1 hour ago, stjernestøv said:

Har tenkt på det, men jeg tror det er evner. Det ser jo sånn ut når jeg leser i gamle papirer og, men vet det blir tolket som sykdom av leger og sånt. Men sykepleieren vil ikke ta stilling til hva det er, så han aksepterer at jeg tror det er evner :) 

Det burde kanskje "dol-teamet" gjøre også. Ikke debattere det.

Anonymkode: 51a4a...738

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...