Gå til innhold

anstrengelsesasma, drept en gutt og fargeblind...

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Da jeg var barn, elsket jeg å lyge. Jeg løyg til en jente jeg lekte med at jeg var fargeblind. Hun fant da en skål med fargeblyanter. Tykke farger. Hun spurte hvilken farge fargen rød var, så sa jeg , jeg vet ikke, jeg er fargeblind. Men jeg er jo ikke fargeblind. Jeg trodde da at fargeblindhet var at man bare såg svart grått og hvitt. På barneskolen i et friminutt, fortalte jeg en lekekamerat bare på gøy at jeg hadde drept en gutt. Jeg har aldri drept noen, men jeg syns det var gøy å si ting jeg var/gjorde/hadde som ikke stemte. Og jeg elsket å si til mormor at jeg hadde anstrengelsesasma i en periode, fordi jeg var opphengt i asma og piping i brystet, etter jeg hadde vært hoss en veninne som hadde en genser som var svart nederst og hvit øverst, som jeg kallte "asma-genseren", og fordi makarena sangen minnet meg om astma. En gang tok jeg og hun venninna med asma "dop" ved å knuse astma-pulver fra asmamedisinhjulet som var sølvgrått, og hellte puøveret i et glass med saft og drakk det. Hun lokket meg med å si "det er godt".

Fortsetter under...

Blomsterfluen
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Nei. Hva skulle være morsomt med å lyve for de andre ungene?

Nei, jeg bare lurte på om dere syns det var morsomt at jeg sa og gjorde så dumme ting. Jeg lo i hele natt av å tenke på hvor dum jeg var.

Annonse

3 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Nei, jeg bare lurte på om dere syns det var morsomt at jeg sa og gjorde så dumme ting. Jeg lo i hele natt av å tenke på hvor dum jeg var.

Aha, på den måten. Nei, jeg synes synd på deg, jeg tror du var et misforstått barn som ikke skjønte de vanlige sosiale spillereglene.

Blomsterfluen
1 time siden, Lillemus skrev:

Aha, på den måten. Nei, jeg synes synd på deg, jeg tror du var et misforstått barn som ikke skjønte de vanlige sosiale spillereglene.

Ja. Jeg hadde udiagnositisert autisme men ble feilbehandlet for epilepsi med svære orfiril retard piller. Da jeg ble i 20 årene fant de ut at jeg har autisme og da var de abnormale eeg resultatene normalt for en med autisme, og ikke noe epilepsi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...