Blomsterfluen Skrevet 12. mai 2016 Skrevet 12. mai 2016 Trigger han folk til å bli missunelige, og "erter" laktose intollerange med all den melk-reklameringen sin?? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 Skrevet 12. mai 2016 2 timer siden, Blomsterfluen skrev: Trigger han folk til å bli missunelige, og "erter" laktose intollerange med all den melk-reklameringen sin?? Kan jeg ikke tenkte meg siden melk ikke smaker godt. Anonymkode: 0f046...f2e 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. mai 2016 Skrevet 12. mai 2016 4 timer siden, Blomsterfluen skrev: Trigger han folk til å bli missunelige, og "erter" laktose intollerange med all den melk-reklameringen sin?? Misunnelige på hva da? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 13. mai 2016 Forfatter Skrevet 13. mai 2016 16 timer siden, Lillemus skrev: Misunnelige på hva da? Missunnelig på de som kan drikke melk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 Skrevet 13. mai 2016 4 minutter siden, Blomsterfluen skrev: Missunnelig på de som kan drikke melk. http://www.tine.no/merkevarer/tine-laktosefri/produkter/tine-laktosefri-lettmelk :-) Anonymkode: eb944...43a 1 Siter
Lillemus Skrevet 13. mai 2016 Skrevet 13. mai 2016 1 time siden, Blomsterfluen skrev: Missunnelig på de som kan drikke melk. Jeg drikker ikke melk (det trigger revmaiske smerter ganske kraftig hos meg), men jeg har aldri engang vurdert den tanken at de, egentlig ganske morsomme, melkereklamene skulle gjøre med misunnelig på de som kan drikke melk uten problemer. Får da være måte på hva man skal henge seg opp i. 1 Siter
Blomsterfluen Skrevet 13. mai 2016 Forfatter Skrevet 13. mai 2016 3 timer siden, Lillemus skrev: Jeg drikker ikke melk (det trigger revmaiske smerter ganske kraftig hos meg), men jeg har aldri engang vurdert den tanken at de, egentlig ganske morsomme, melkereklamene skulle gjøre med misunnelig på de som kan drikke melk uten problemer. Får da være måte på hva man skal henge seg opp i. Ok. Jeg hengte meg ikke opp i det, jeg var bare veldig nyskjerrig om det var noen som syns mister melk reklamene er kontroveraielle. 0 Siter
Mrs D Skrevet 13. mai 2016 Skrevet 13. mai 2016 Den 12. mai 2016 at 17.14, Blomsterfluen skrev: Trigger han folk til å bli missunelige, og "erter" laktose intollerange med all den melk-reklameringen sin?? Mr Melk er det kleineste som noen sinne er laget innen reklame. De reklamene bør hverken gjøre noen misunnelige, eller få de med laktoseintoleranse til å føle seg mobbet. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 13. mai 2016 Forfatter Skrevet 13. mai 2016 5 timer siden, Lillemus skrev: 2 timer siden, Mrs D skrev: Mr Melk er det kleineste som noen sinne er laget innen reklame. De reklamene bør hverken gjøre noen misunnelige, eller få de med laktoseintoleranse til å føle seg mobbet. Ok. Hva betyr egentlig klein? Betyr det best? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 Skrevet 13. mai 2016 9 minutter siden, Blomsterfluen skrev: Ok. Hva betyr egentlig klein? Betyr det best? Tilnærmet det mostsatte. Klein kan bety ekkel, ubehagelig, pinlig, "awkward". Anonymkode: b99d8...f08 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 13. mai 2016 Forfatter Skrevet 13. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tilnærmet det mostsatte. Klein kan bety ekkel, ubehagelig, pinlig, "awkward". Anonymkode: b99d8...f08 Ok. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2016 Skrevet 13. mai 2016 "Kleint" er noe av det aller mest kleine å si. Så sånn er nok det. Anonymkode: 1b642...a73 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.