Gå til innhold

er Mister Melk kontroversiell?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

1 time siden, Blomsterfluen skrev:

Missunnelig på de som kan drikke melk.

Jeg drikker ikke melk (det trigger revmaiske smerter ganske kraftig hos meg), men jeg har aldri engang vurdert den tanken at de, egentlig ganske morsomme, melkereklamene skulle gjøre med misunnelig på de som kan drikke melk uten problemer. :) Får da være måte på hva man skal henge seg opp i.

Blomsterfluen
3 timer siden, Lillemus skrev:

Jeg drikker ikke melk (det trigger revmaiske smerter ganske kraftig hos meg), men jeg har aldri engang vurdert den tanken at de, egentlig ganske morsomme, melkereklamene skulle gjøre med misunnelig på de som kan drikke melk uten problemer. :) Får da være måte på hva man skal henge seg opp i.

Ok. Jeg hengte meg ikke opp i det, jeg var bare veldig nyskjerrig om det var noen som syns mister melk reklamene er kontroveraielle.

Den 12. mai 2016 at 17.14, Blomsterfluen skrev:

Trigger han folk til å bli missunelige, og "erter" laktose intollerange med all den melk-reklameringen sin??

Mr Melk er det kleineste som noen sinne er laget innen reklame. De reklamene bør hverken gjøre noen misunnelige, eller få de med laktoseintoleranse til å føle seg mobbet.

Blomsterfluen
5 timer siden, Lillemus skrev:
2 timer siden, Mrs D skrev:

Mr Melk er det kleineste som noen sinne er laget innen reklame. De reklamene bør hverken gjøre noen misunnelige, eller få de med laktoseintoleranse til å føle seg mobbet.

Ok. Hva betyr egentlig klein? Betyr det best?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...