Gå til innhold

låst inne på badet som straff på sykehus.

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Er det lov å låse 7 åringer som har vært litt ufin i munnen inne på badet, og ikke oppgi grunnen, annet enn at "du vet hva du gjorde"? Dette var i 1992 eller i 1993 med meg. Det var en som jobbet som stelledame på sykehuset som låste meg inn. Jeg ante ikke hva jeg hadde gjort for å bli låst inn på badet.

Fortsetter under...

Bokormen123
21 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Er det lov å låse 7 åringer som har vært litt ufin i munnen inne på badet, og ikke oppgi grunnen, annet enn at "du vet hva du gjorde"? Dette var i 1992 eller i 1993 med meg. Det var en som jobbet som stelledame på sykehuset som låste meg inn. Jeg ante ikke hva jeg hadde gjort for å bli låst inn på badet.

Er dette et stort problem for deg nå?

Blomsterfluen
1 time siden, Bokormen123 skrev:

Er dette et stort problem for deg nå?

Ja. Tenk om jeg blir lagt inn på sykehuset i fremtiden, og sier noe som personalet der syns er ufint, og at en av damene er galne i hodet sitt, og setter en enthansania sprøyte i meg sån at jeg sovner inn som straff.

AnonymBruker
2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ja. Tenk om jeg blir lagt inn på sykehuset i fremtiden, og sier noe som personalet der syns er ufint, og at en av damene er galne i hodet sitt, og setter en enthansania sprøyte i meg sån at jeg sovner inn som straff.

Det ville vært drap, og ikke noe jeg hadde bekymret meg for.

Anonymkode: 3196f...167

Blomsterfluen
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det ville vært drap, og ikke noe jeg hadde bekymret meg for.

Ok. Mener du at du ikke bekymrer deg for at jeg kan bli drept påsykehus, eller betyr det at du ikke hadde bekymret deg for at du skulle blitt drept på sykehus?

Annonse

AnonymBruker
3 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ok. Mener du at du ikke bekymrer deg for at jeg kan bli drept påsykehus, eller betyr det at du ikke hadde bekymret deg for at du skulle blitt drept på sykehus?

Ingen behøver å bekymre seg for at de skal få en "enthansania sprøyte" på sykehus hvis de er frekke i kjeften.

Bokormen123
12 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Det var da voldsomt til krisemaksimering da - jeg er sikker på at du ikke trenger å være redd for å bli drept på sykehus.

Blomsterfluen
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ingen behøver å bekymre seg for at de skal få en "enthansania sprøyte" på sykehus hvis de er frekke i kjeften.

Ok. Men jeg er også redd for at legene som eventuelt skal opperere meg, gir meg enthansania middel istedetfor narkosemiddel. Jeg har nemlig opplevd at leger og helsepersonell ofte tar feil behandling. Jeg har selv opplevd å blitt behandlet for øyebetennelse med betennelsesdempende middel, når det viser seg at jeg har allergi istedet.

Blomsterfluen
1 minutt siden, Bokormen123 skrev:

Det var da voldsomt til krisemaksimering da - jeg er sikker på at du ikke trenger å være redd for å bli drept på sykehus.

Ok. Har det noengang i nyere tider hendt at nå når de har fått avlivingsmiddel på sykehus i norge for de som ønsker å dø fordi de likevel er døende, at legene har gitt avlivingsmiddel til de som bare skal oppereres og ikke dø, som dn feil?

Bokormen123
9 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ok. Har det noengang i nyere tider hendt at nå når de har fått avlivingsmiddel på sykehus i norge for de som ønsker å dø fordi de likevel er døende, at legene har gitt avlivingsmiddel til de som bare skal oppereres og ikke dø, som dn feil?

Finnes det "avlidningsmiddel" i Norge? Vi har da ikke lov til å utføre aktiv dødshjelp i dette landet...

Blomsterfluen
3 minutter siden, Bokormen123 skrev:

Finnes det "avlidningsmiddel" i Norge? Vi har da ikke lov til å utføre aktiv dødshjelp i dette landet...

Ok. Men de kan jo bære galne, og rappe en avlivningssprøyte hos veterinæren.

Bokormen123
1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

Ok. Men de kan jo bære galne, og rappe en avlivningssprøyte hos veterinæren.

Jada, men det kan naboen din være også - "hvem som helst" kan være gale og drepe noen andre...Jeg bekymrer meg ikke stort for dette, gitt...

Annonse

Blomsterfluen
1 minutt siden, Bokormen123 skrev:

Jada, men det kan naboen din være også - "hvem som helst" kan være gale og drepe noen andre...Jeg bekymrer meg ikke stort for dette, gitt...

Ok. Finnes det sykehus/privatleger/legevakter/psykologer som lurer folk de syns ser/er irriterende ut og plagsomme og/eller ser mye, til å ta medisiner eller middler som dreper passienten tilslutt, fordi helsepersonen er gal? Har det noengang skjedd i norge?

Blomsterfluen
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva ønsker du å oppnå med dette? Du begynte med å bli innelåst på et bad som straff og til nå å spørre om det finnes gale helsepersonell som kan ta livet av deg...

Anonymkode: bebb2...697

Jeg er bare redd for at det skjer.

1 time siden, Blomsterfluen skrev:

Finnes det sykehus/privatleger/legevakter/psykologer som lurer folk de syns ser/er irriterende ut og plagsomme og/eller ser mye, til å ta medisiner eller middler som dreper pasienten tilslutt, fordi helsepersonen er gal? Har det noengang skjedd i Norge?

Arnfinn Nesset er vel den som kommer nærmest i Norge.  Han jobbet på sykehjem.  Du får søke hvis du ikke husker saken.  Men det er veldig bortkastet energi å være redd for sånt, sannsynligheten er omtrent null.  Til sammenlikning er du omtrent garantert å bli drept eller skadet neste gang du setter deg inn i en bil eller på en sykkel. 

Blomsterfluen
5 minutter siden, laban skrev:

Arnfinn Nesset er vel den som kommer nærmest i Norge.  Han jobbet på sykehjem.  Du får søke hvis du ikke husker saken.  Men det er veldig bortkastet energi å være redd for sånt, sannsynligheten er omtrent null.  Til sammenlikning er du omtrent garantert å bli drept eller skadet neste gang du setter deg inn i en bil eller på en sykkel. 

Ok. Men dette sitatet fra wikipedia skremmer meg:

"Ti år etter dommen ble Nesset overført til fri soning etter plettfri fengselsvandel. Han hadde da sittet tolv år i fengsel, varetekten inkludert.

I 2004 ble Nesset helt løslatt, og antas nå å leve på hemmelig sted i Norge under nytt navn."

Kan han finne på å gjøre sånne drap igjen, siden han bor på et hemmelig sted og har skiftet navn?

1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

Kan han finne på å gjøre sånne drap igjen, siden han bor på et hemmelig sted og har skiftet navn?

Han blir snart 80 år, så det er svært lite sannsynlig at han får anledning.  Han var ikke en sånn utagerende, eksentrisk professortype som man ser på skrekkfilmer. 

Den ‎13‎.‎05‎.‎2016 at 14.46, Blomsterfluen skrev:

Nei, det er ikke lov.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...