Gå til innhold

låst inne på badet som straff på sykehus.

Anbefalte innlegg

FjellOgDalar

Hvis helsepersonell pumper pasienter fulle med barbiturater eller opioider i den hensikt å drepe, kalles det mord.  Legetabber skjer, men sannsynligheten for å bli rammet av det er minimal.

Og din opplevelse med å bli stengt inne på bade. Tviler på det var særlig lovlig på nittitallet heller. Uansett er det feil.

Fortsetter under...

AnonymBruker
Den 14. mai 2016 at 14.17, Blomsterfluen skrev:

Ok. Men de kan jo bære galne, og rappe en avlivningssprøyte hos veterinæren.

Er du virkelig så utidig og uspiselig når du er ute blant folk at du virkelig tror noen vil ta seg såpass bry for å stoppe kjeften på deg? :ph34r: Skal jeg være ærlig så tror jeg noen må være langt forbi gal for å mene det er verdt konsekvensene det vil få for dem.

Anonymkode: a0db9...cdd

Blomsterfluen
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du virkelig så utidig og uspiselig når du er ute blant folk at du virkelig tror noen vil ta seg såpass bry for å stoppe kjeften på deg? :ph34r: Skal jeg være ærlig så tror jeg noen må være langt forbi gal for å mene det er verdt konsekvensene det vil få for dem.

Jeg vet ikke hvor utidig og uspiselig folk syns jeg er. Så det du sier her betyr at du syns det er greit hviss de tar livet av meg, fordi jeg er så forferdelig, og at det ikke ville gjort noe for omverdenen at jeg ble tatt livet av, og at da myndighetene og politiet hennlegger sakene med en gang, fordi jeg er så plagsom?

AnonymBruker
22 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg vet ikke hvor utidig og uspiselig folk syns jeg er. Så det du sier her betyr at du syns det er greit hviss de tar livet av meg, fordi jeg er så forferdelig, og at det ikke ville gjort noe for omverdenen at jeg ble tatt livet av, og at da myndighetene og politiet hennlegger sakene med en gang, fordi jeg er så plagsom?

Nå leste du innlegget mitt akkurat motsatt av hvordan det var ment.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...