Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Madelenemie
32 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hun i filmen var helt klart besatt. Uff, jeg ble helt rar av å se den filmen.

slutt og tull.

Noen ganger må man ta seg selv sammen, og det bør du gjøre nå, du vet at det du skriver er sludder og vås.

Omtrent på linje med all annen repititiv atferd.

Klem

Annonse

stjernestøv
Et øyeblikk siden, Madelenemie skrev:

slutt og tull.

Noen ganger må man ta seg selv sammen, og det bør du gjøre nå, du vet at det du skriver er sludder og vås.

Klem

Seriøst? Har du sett filmen? Det er jo det det handler om, at hun er besatt. På slutten gikk demonen inn i presten og han ble besatt, så hoppen han ut vinduet og døde. 

stjernestøv
25 minutter siden, Madelenemie skrev:

slutt og tull.

Klem

Men koselig med en klem, takk :)

Men her er det ikke jeg som er gal, hun var besatt ;)  

Madelenemie
22 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men koselig med en klem, takk :)

Men her er det ikke jeg som er gal, hun var besatt ;)  

Hei!

Det er en film, det er alt,

men da jeg var på alternativmessen fordi vi eide butikker, da traff jeg mange jeg tenker er gale:-)

De drev med alt fra svermerier rundt mat, kornsirkler, ufoer m.m. og det var ganske umulig å snakke med dem, for de var skråsikre på sin sak, litt som ateister som er skråsikre i sin sak, så gærne hele gjengen:lol:

Så du er vel ikke verre enn dem eller Martha Louise og Ari Behn, hver sin lyst til å la seg overbevise utover det det fins grunn til.

Da får du enda en klem:-) 

stjernestøv
1 minutt siden, Madelenemie skrev:

Hei!

Det er en film, det er alt,

men da jeg var på alternativmessen fordi vi eide butikker, da traff jeg mange jeg tenker er gale:-)

De drev med alt fra svermerier rundt mat, kornsirkler, ufoer m.m. og det var ganske umulig å snakke med dem, for de var skråsikre på sin sak, litt som ateister som er skråsikre i sin sak, så gærne hele gjengen:lol:

Så du er vel ikke verre enn dem eller Martha Louise og Ari Behn, hver sin lyst til å la seg overbevise utover det det fins grunn til.

Da får du enda en klem:-) 

Nei jeg er vel ikke verre enn dem ;) Sender en klem tilbake :) 

AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

Seriøst? Har du sett filmen? Det er jo det det handler om, at hun er besatt. På slutten gikk demonen inn i presten og han ble besatt, så hoppen han ut vinduet og døde. 

Langt mer sannsynlig hun var alvorlig psykisk syk (altså den virkelige Emily).

Anonymkode: f1993...2d3

Annonse

stjernestøv
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Langt mer sannsynlig hun var alvorlig psykisk syk (altså den virkelige Emily).

Så en film som var sann en gang,foreldrene var kristne og trodde hun var besatt. En prest kom for å utdrive demonen. Hun døde for hun tok ikke til seg næring. Hun var psykisk syk. Men Emily virket jo besatt,men de overdrev nok i filmen. 

AnonymBruker
13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Så en film som var sann en gang,foreldrene var kristne og trodde hun var besatt. En prest kom for å utdrive demonen. Hun døde for hun tok ikke til seg næring. Hun var psykisk syk. Men Emily virket jo besatt,men de overdrev nok i filmen. 

Fra leksikon: The case has been cited as an example of a misidentified mental disorder, negligence, abuse and religious hysteria.

AnonymBruker
1 hour ago, Madelenemie said:

Vet du hva slags definisjon de gamle grekerene hadde på "kunnskap"? Definisjonen var at det var noe man kunne vite. 500 år før vår tidsregning så begynte man å ta steget fra myter til viten.

Hvordan vet man at det ikke finnes noen gud? Jo, det strider mot prinsippet om årsak-virkning. Hvis en gud er "første årsak", så har vi en selvmotsigelse mot fundamentet i all rasjonell tankegang.

Men for all del, kast logisk ressonering på dynga for min del...

Anonymkode: 3b4f0...acc

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...