Gå til innhold

er Akvariet i Bergen dyreplageri? (står på tripadvisor)

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Jeg leste på tripadvisor annmeldelser om akvariet i Bergen. De dårligeste vurderingene sa masse om dyreplageri og ikke moderne bare 70 talls preget annlegg, og at norge var et drittland når det gjalt dyrehager. Er dere enige at akvariet gir dyrene for små akvarier, eller er de vurderingene på tripadvisor fra turisster bare bullshit?

Fortsetter under...

Å holde et hvilket som helst dyr, som ikke er husdyr, i fangenskap, er vel i grunn dyreplageri. Jeg har ikke vært på akvariet i Bergen siden jeg var rundt 6 år så jeg kan ikke si jeg husker hvordan dyrene hadde det. Vet ikke hvordan Norge er når det gjelder dyrehager. Vi har vel ikke så mange av dem? Jeg tror Norge, smmenlignet med veldig mange andre land, setter dyrevelferd ganske høyt. Dyrevelferd og dyrehager hører ikke sammen.

Blomsterfluen

Jeg syns det er bra med gode dyrheparker, fordi hviss dyrene der blir syke eller skadet, så hjelper dyrepasserene dyrene og gjør det de kann for at dyrene skal bli bedre. Men det var dumt at kristiansand dyrepark avlivet de søte små kenguruene istedet for å sende dem til et annet lands dyrepark, og at de avlivet en lemur bare fordi lemuren ble utstøtt av flokken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...