Gå til innhold

er det som står i bibelen om endetiden sant?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blomsterfluen
1 time siden, Madelenemie skrev:

Hei!

nei det er ikke tegn på noen ende.

Se heller på biene, blir de borte, da er enden nærmere;)

Kjøp biehotel for å motvirke dette:-)

Ok. Når kommer du for å kjøpe pinnedyr av meg? Jeg har en hel haug små babypinnedyr. Jeg finner tillogmed ofte noen som har klart å rømme oppi taket. Ååååå så skjønt.

Madelenemie
9 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ok. Når kommer du for å kjøpe pinnedyr av meg? Jeg har en hel haug små babypinnedyr. Jeg finner tillogmed ofte noen som har klart å rømme oppi taket. Ååååå så skjønt.

:-)

Tja du bor jo et stykke unna:-)

Men jeg skal til Kristiansand snart, da nærmer jeg meg kanskje deg?

Send meg gjerne en pm. Jeg kunne virkelig tenkt meg nye pinnedyr, de er så fine dyr <3 og nå har jeg bedre plass, og mer tid, fordi jeg har mindre ting:-)

Jeg kan også gi deg et biehotel, jeg har laget noen:-)

Endret av Madelenemie
Blomsterfluen
6 minutter siden, Madelenemie skrev:

Tja du bor jo et stykke unna:-)

Men jeg skal til Kristiansand snart, da nærmer jeg meg kanskje deg?

Send meg gjerne en pm. Jeg kunne virkelig tenkt meg nye pinnedyr, de er så fine dyr <3 og nå har jeg bedre plass, og mer tid, fordi jeg har mindre ting:-)

Jeg kan også gi deg et biehotel, jeg har laget noen:-)

Ja takk. Biehotell hadde vært greit å ha. Bier er så skjøøønne små vennene. Jeg bor i tysvær kommune i rogaland.

Madelenemie
42 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ja takk. Biehotell hadde vært greit å ha. Bier er så skjøøønne små vennene. Jeg bor i tysvær kommune i rogaland.

Jeg hadde mange bikuber før:-) bier er skikkelige fine dyr, arbeidsomme og systematiske og målrettede og ærlige.

Da husket jeg riktig, jeg skal google avstand mellom kristiansand og tysvær da:-)

Annonse

Blomsterfluen
7 minutter siden, Madelenemie skrev:

Jeg hadde mange bikuber før:-) bier er skikkelige fine dyr, arbeidsomme og systematiske og målrettede og ærlige.

Da husket jeg riktig, jeg skal google avstand mellom kristiansand og tysvær da:-)

Ok. Jeg elsker å ta fingeren på blomser der bien sitter avogtil, for å kjenne når bien klatrer på fingen min, og letter og lager den søte summelyden sin og setter seg på neste blomst. Og jeg elsker å klappe på pelsen til humlene.

Madelenemie
4 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ok. Jeg elsker å ta fingeren på blomser der bien sitter avogtil, for å kjenne når bien klatrer på fingen min, og letter og lager den søte summelyden sin og setter seg på neste blomst. Og jeg elsker å klappe på pelsen til humlene.

f6d44a70d98bc874b592bd0f258a7a17.jpg

De er så fantastiske:-)

Jeg brukte ikke hansker da jeg jobbet med biene mine:-)

Jeg løftet ut platene, lot de kravle over hendene mine, men jeg måtte være veldig forsiktig, ikke klemme en vinge, de var litt som meg, rolige helt til noe alvorlig gikk feil:-) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...