Gå til innhold

flere og flere umulige fenomen skjer i verden. er bibelskrifen sann?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Hvordan i all videste verden skal det kunne gå ann at hellikopter rotoren skal separere seg fraet hellikopter i et land der sikkerheten og sjekking om alt er i orden kommer først? Og hvordan skal det gå ann at haraldshallen badehall taket skal kunne ramle ned, når det var rellativt nytt takdel? Og så hører folk trompetlyder fra himmelen verden rundt og det er varme sommertemperaturer i starten av mai, og at nakne menn angriper folk, ikke kjenner smerter og roper at jesus kommer, verden over? Det må vel være at endetiden fra bibelskriftene er svært nærtstående? Eller har dereen forklaring på disse paranormale fenomenene som skjer verden rundt for tiden?

Fortsetter under...

Det at maskiner og bygninger går i stykker er da ikke uvanlig. Ei heller varme temperaturer i mai. Helt innafor normalen. 

Nakne menn og trompeter er ukjente fenomenet for meg, bortsett fra min mann i mer privat setting og trompeter i orkestre. 

Blomsterfluen
1 minutt siden, morsan skrev:

Det at maskiner og bygninger går i stykker er da ikke uvanlig. Ei heller varme temperaturer i mai. Helt innafor normalen. 

Nakne menn og trompeter er ukjente fenomenet for meg, bortsett fra min mann i mer privat setting og trompeter i orkestre. 

Ok. Hvorfor har det aldri i historien tidligere hendt at rotoren separerte seg fra hellikopteret og snurret videre uten hellikopteret? Skal ikke rotorer være fastmontert ganske godt?

Gjest Gargamel
4 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ok. Hvorfor har det aldri i historien tidligere hendt at rotoren separerte seg fra hellikopteret og snurret videre uten hellikopteret? Skal ikke rotorer være fastmontert ganske godt?

Akkurat det samme har faktisk skjedd før. De skal sitte godt fast så klart og tåle vanlig belastning med god margin.

Jeg vet ikke hva som har skjedd men mye rart kan skje når en roterende maskin havarerer. Hvis f.eks girkasse går fullstendig i frø vil ikke akselen ha nok styrke til å bråstoppe rotoren. Noe må gi etter. Jeg har sett noen spektakulære havari av roterende maskiner (akslinger like tykke som en arm som nesten er brettet dobbelt f.eks), og har ingen problemer med å forstå at ting *kan* skje.

Jeg har større problemer med å forstå at fly og helikopter kan være så pålitelige som de er. Tenkt om fly fikk motorstopp like ofte som biler, eller like mye bugs som pc'er.

AnonymBruker
58 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Hvordan i all videste verden skal det kunne gå ann at hellikopter rotoren skal separere seg fraet hellikopter i et land der sikkerheten og sjekking om alt er i orden kommer først? Og hvordan skal det gå ann at haraldshallen badehall taket skal kunne ramle ned, når det var rellativt nytt takdel? Og så hører folk trompetlyder fra himmelen verden rundt og det er varme sommertemperaturer i starten av mai, og at nakne menn angriper folk, ikke kjenner smerter og roper at jesus kommer, verden over? Det må vel være at endetiden fra bibelskriftene er svært nærtstående? Eller har dereen forklaring på disse paranormale fenomenene som skjer verden rundt for tiden?

Hvordan i alle dager har helikoperulykker, tak som ramler ned og en varm mai noe som helst å gjøre med paranormale fenomener?

Du og stjernestøv må slutte tro blindt på alt mulig tullball dere ser på YouTube.

Anonymkode: 18d31...bd5

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...