Gå til innhold

norsk astma og allergi forbund, går ikke an å bli medlem...

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Har dere opplevd det samme, at når man har fyllt ut skjemaet om å få bli hovedmedlem i NAAF , så når man trykker på send knappen, så blir man ikke medlem, man bare kommer til søkeresultater på Norge på en ny side på NAAF nettstedet??? Jeg kontaktet NAAF på facebook chat, og personen svarte at situasjonen jeg hadde ved påmelding ikke var bra, og at jeg kunne sende en epost til NAAF forbundet istedet for å melde meg på, så skulle de fikse det iløpet av neste dag. Denne beskjeden fikk jeg etter klokka 00.00 på natta på lørdag. Jeg har enda ikke fått svar på mailen jeg sendte om jeg kunne bli hovedmedlem i NAAF. Har dere gode eller dårlige erfaringer med norsk astma og allergi forbund?

Fortsetter under...

AnonymBruker
36 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Har dere opplevd det samme, at når man har fyllt ut skjemaet om å få bli hovedmedlem i NAAF , så når man trykker på send knappen, så blir man ikke medlem, man bare kommer til søkeresultater på Norge på en ny side på NAAF nettstedet??? Jeg kontaktet NAAF på facebook chat, og personen svarte at situasjonen jeg hadde ved påmelding ikke var bra, og at jeg kunne sende en epost til NAAF forbundet istedet for å melde meg på, så skulle de fikse det iløpet av neste dag. Denne beskjeden fikk jeg etter klokka 00.00 på natta på lørdag. Jeg har enda ikke fått svar på mailen jeg sendte om jeg kunne bli hovedmedlem i NAAF. Har dere gode eller dårlige erfaringer med norsk astma og allergi forbund?

Tar sikkert litt lengre tid enn vanlig pga helligdager for tiden

Anonymkode: 2ff3d...9e7

AnonymBruker
54 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Slapp av littegrann da! Det er Pinse-helg, folk jobber ikke da. Du får sikkert svart i morgen.

Anonymkode: d98e5...406

3 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg kontaktet NAAF på facebook chat, og personen svarte at situasjonen jeg hadde ved påmelding ikke var bra, og at jeg kunne sende en epost til NAAF forbundet istedet for å melde meg på, så skulle de fikse det i løpet av neste dag.

I slike tilfeller må du tenke virkedager, ikke regne med helligdager.  De som jobber med sånt, har fri i pinseferien og 17. mai de også. 

Har du ikke hørt noe i løpet av uka, kan du sende en ny mail mandag 23.5. 

Blomsterfluen
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slapp av littegrann da! Det er Pinse-helg, folk jobber ikke da. Du får sikkert svart i morgen.

Anonymkode: d98e5...406

Ok. Men de burde iverfall fikse siden sin sån at man kunne melde seg inn der også. Hva er vitsen med å ha påmeldingssjema der når det ikke fungerer likevel...

AnonymBruker
22 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Ok. Men de burde iverfall fikse siden sin sån at man kunne melde seg inn der også. Hva er vitsen med å ha påmeldingssjema der når det ikke fungerer likevel...

Det kan være noe med oppsett på din maskin, nettleseren du bruker osv. Det er ikke sikkert feilen ligger hos NAAF. Selv om feilen selvsagt kan ligge hos dem også. Er mye som kan gå feil med et sånt skjema. Så lenge de ordner opp for deg når de er tilbake på jobb så bør det ikke være noen stor greie.

Anonymkode: 03a80...48e

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...