Gå til innhold

17-mai konkurranse på DOL

17-mai konkurranse på DOL?  

11 stemmer

1. 1. Er det konkurranse på DOL om ha å hatt den mest perfekte, flotteste og hyggeligste 17-mai?

• JA
      4
    • NEI
      7

Anbefalte innlegg

Madelenemie
2 timer siden, Kalevaala skrev:

Så moro! Da er det bare å fortsette suksessen.

Jeg har også oppdaget mitt taletalent. Jeg snakker svært lite i sosiale sammenhenger, og tror nok at jeg overrasket familien da jeg holdt min første tale for noen år siden. Forberedelser er nøkkelen for meg. Uforberedt stotrer jeg usikkert, men velforberedte taler; de fremføres med stor trygghet og ro.  Det er så gøy! 

hm:-)

Da har vi det litt likt, jeg stotrer og stammer så særlig min, mor, tidvis blir ganske irritert, og atter andre utnytter mine dårlige muntlige spontane evner, til å ta innersvingen på meg,(som det heter:-) håper du skjønner. Min datter skjønner dette og ser at jeg er lett psykopatmat. Det er vanskelig for meg å skjønne skjulte hensikter og skjulte planer, jeg forstår ikke sånt så lett. Så bra de fleste mennesker vil være snille og greie og hensynsfulle:-)

Men på scenen var jeg ok, jeg ante ikke at det var så lett å skrive en tale og å være morsom i tillegg, så som du skriver, forberedelse er tingen:-) I tillegg mangler visst vi med asperger humor, og er alvorlige, mimikkløse, tynne og bleke mennesker, i følge litteraturen:-) Så fgt som jobber som gledesspreder, konkret, må være utrolig kjedelig:lol:

Ja jeg får finne en fest å feste på da, en fest som vil leie en autist til å tale:rolleyes: Kanskje bærer det fra rakettforskning til kometkarriere som underholder:lol:

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...