Gå til innhold

Gleder du deg til helgen?

Gleder du deg til helgen?  

18 stemmer

1. 1. Gleder du deg til helgen?

• JA
      6
    • NEI
      12

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Madelenemie
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har vært store deler av brukere på forumet som har ment at du har blitt forfulgt og mobbet, og at det var psykopatiske trekk. Men nå ser vi hvor nedverdigende du kan omtale andre på.

Anonymkode: 87fc0...d4f

Hei!

Men jeg setter jo pris på det, det er ikke alltid jeg forstår at jeg blir mobbet:-(, det er alvorlig for meg om jeg blir forfulgt og mobbet:-(. Det var for en tid tilbake en del som gikk litt langt i å trekke frem gamle tråder i nye, det husker jeg, og det var jo litt kjipt.

Men til det andre, Trine og jeg har en intern fleipetone, jeg jeg vet hun ikke blir lei seg av dette, det har hun bekreftet.

AnonymBruker
4 hours ago, Madelenemie said:

Hei!

Men jeg setter jo pris på det, det er ikke alltid jeg forstår at jeg blir mobbet:-(, det er alvorlig for meg om jeg blir forfulgt og mobbet:-(. Det var for en tid tilbake en del som gikk litt langt i å trekke frem gamle tråder i nye, det husker jeg, og det var jo litt kjipt.

Men til det andre, Trine og jeg har en intern fleipetone, jeg jeg vet hun ikke blir lei seg av dette, det har hun bekreftet.

Kanskje du ikke skulle sammenlignet noen med pedofile og mordere da?

Det er ikke "intern fleipetone", det er latterliggjøring av andre. Ikke jug.

Madelenemie
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:huh:

Jeg lyver ikke.

Unnskyld for at jeg krenket deg og andre, jeg er veldig lei meg, jeg skrev noe dumt og jeg skal prøve tenke meg om bedre:-(

Jeg mente ikke såre deg.

AnonymBruker
6 minutes ago, Madelenemie said:

:huh:

Jeg lyver ikke.

Unnskyld for at jeg krenket deg og andre, jeg er veldig lei meg, jeg skrev noe dumt og jeg skal prøve tenke meg om bedre:-(

Jeg mente ikke såre deg.

Jeg spurte ikke om at du skulle beklage. Poenget er at gjengen her inne skal ha det til at det er psykopatisk  forfulgelse, men når du sammenligner andre med pedofile og mordere, så kan ikke jeg skjønne hvorfor du skal være det uskyldige, ekstremt sårbare offeret.

Men men. Ha en fin dag videre!

Madelenemie
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spurte ikke om at du skulle beklage. Poenget er at gjengen her inne skal ha det til at det er psykopatisk  forfulgelse, men når du sammenligner andre med pedofile og mordere, så kan ikke jeg skjønne hvorfor du skal være det uskyldige, ekstremt sårbare offeret.

Men men. Ha en fin dag videre!

?:huh:

Men når sammenlignet jeg andre med pedofile og mordere?

Og når ble jeg ekstremt sårbar og offer?

uskyldig er jeg vel som de fleste i mine feiltrinn, når de ikke er ondt ment og planlagt, eller med baktanker.

Jeg har ikke i dag en fin dag, så videre blir den forhåpentligvis noe mer produktiv, om jeg greier ta meg sammen. Men jeg regner med det du skrev og ønsket meg med ha en fin dag videre, var ironisk ment. Uansett er dagen i dag, bare full av sorg.

AnonymBruker
3 minutes ago, Madelenemie said:

?:huh:

Men når sammenlignet jeg andre med pedofile og mordere?

Og når ble jeg ekstremt sårbar og offer?

uskyldig er jeg vel som de fleste i mine feiltrinn, når de ikke er ondt ment og planlagt, eller med baktanker.

Jeg har ikke i dag en fin dag, så videre blir den forhåpentligvis noe mer produktiv, om jeg greier ta meg sammen. Men jeg regner med det du skrev og ønsket meg med ha en fin dag videre, var ironisk ment. Uansett er dagen i dag, bare full av sorg.

Nei jeg mente det ikke ironisk, mente at jeg ikke gidder denne kranglingen mer. Jeg mener det jeg mener. Nå orker jeg ikke mer.

Madelenemie
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg mente det ikke ironisk, mente at jeg ikke gidder denne kranglingen mer. Jeg mener det jeg mener. Nå orker jeg ikke mer.

Jeg visste ikke at det var en krangel:huh:

beklager, kanskje du blander meg med en annen.

Takk for at du likevel ønsket meg en god dag, jeg tror jeg trenger bare at noen gjør det, for ingenting kjennes overkommelig.

Men jeg er så lei meg for at jeg blir oppfattet nedverdigende mot andre, osv. Det er ikke min intensjon, jeg er så lei meg, og jeg skal prøve endre meg, 

Endret av Madelenemie

Annonse

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå syns jeg du skal se til helvete å roe deg ned!!!! Du vet da faen hva som er en intern fleipetone mellom MM og meg og ikke. Du har ingen rett, what so ever, til å si at hennes kommentar var latterliggjøring av andre og du har enda mindre rett til å beskylde henne for å lyve. Du har provosert ganske lenge nå ved å bevisst/ubevisst misforstå absolutt alt som blir skrevet. Du nekter å godta forklaringer, muligens fordi du da må innse at du faktisk ikke har en dritt å ta oss på. Jeg fatter ikke hvilken glede du har av å oppføre deg på denne måten. Blir livet ditt bedre av å bevisst forsurne livet til andre eller gjøre andre triste?

Sånn, der kom den emosjonelle dysreguleringa fram, heldigvis lot jeg det gå ut over rett person denne gangen.

AnonymBruker
Den 5/25/2016 at 16.32, Trine skrev:

Nå syns jeg du skal se til helvete å roe deg ned!!!! Du vet da faen hva som er en intern fleipetone mellom MM og meg og ikke. Du har ingen rett, what so ever, til å si at hennes kommentar var latterliggjøring av andre og du har enda mindre rett til å beskylde henne for å lyve. Du har provosert ganske lenge nå ved å bevisst/ubevisst misforstå absolutt alt som blir skrevet. Du nekter å godta forklaringer, muligens fordi du da må innse at du faktisk ikke har en dritt å ta oss på. Jeg fatter ikke hvilken glede du har av å oppføre deg på denne måten. Blir livet ditt bedre av å bevisst forsurne livet til andre eller gjøre andre triste?

Sånn, der kom den emosjonelle dysreguleringa fram, heldigvis lot jeg det gå ut over rett person denne gangen.

Du er drømmekvinnen:wub:

Anonymkode: ff97c...0ba

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...