Gå til innhold

Stinker illuminati lang vei...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den som er virkelig skummel er Jehova, den kristne gud. I århundrer har han blitt tildelt æren for vår eksistens, men kan ikke en gang vise seg for folk.

Den videoen var da virkelig ikke skummel, annet enn skummelt ræva musikk...

Illuminati? Vet du engang hva det var for noe stjernestøv? Eller henter du infoen på nyhetsspeilet? Illuminere er å opplyse folk, ikke noe annet.

stjernestøv
17 minutter siden, Inner self skrev:

Den som er virkelig skummel er Jehova, den kristne gud. I århundrer har han blitt tildelt æren for vår eksistens, men kan ikke en gang vise seg for folk.

Den videoen var da virkelig ikke skummel, annet enn skummelt ræva musikk...

Illuminati? Vet du engang hva det var for noe stjernestøv? Eller henter du infoen på nyhetsspeilet? Illuminere er å opplyse folk, ikke noe annet.

Ja jeg vet hva illuminati er. Trodde illuminere betydde å utrydde jeg. 

Annonse

Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Bare mente jeg leste noe i ei bok om sjamanisme om å illuminere. 

Det er nok flere ulike betydninger av selve illuminati-begrepet.  Søk på det, så finner du litt av hvert.  Men grunnbetydningen av verbet er knyttet til det å opplyse noe.

stjernestøv
Et øyeblikk siden, laban skrev:

Det er nok flere ulike betydninger av selve illuminati-begrepet.  Søk på det, så finner du litt av hvert.  Men grunnbetydningen av verbet er knyttet til det å opplyse noe.

Ja de gjør jo ikke ant enn å opplyse/hjernevaske oss. 

AnonymBruker
Den 30.5.2016 at 14.33, stjernestøv skrev:

, og Lucifer står jo bak

Hvorfor gi den drittsekken oppmerksomhet?

Den 30.5.2016 at 14.49, stjernestøv skrev:

Ja noe av det skal jeg holde meg unna. Men så en film i går om en som ble venn med en demon, hun måtte ha blod for å overleve. Var ganske trist film i grunn. Syns synd på både han og demonen. 

*SUKK*!!! Det er nesten så jeg føler trang til å rive meg i håret. Det er ikke det minste synd i demoner, for de vet godt hva de gjør. Demoner er ytterst onde vesener og manipulerer mennesker systematisk på mest utspekulerte måter. Å få mennesker til å synes synd på seg selv er en slik metode. Ettergivenhet overfor deres manipulering er å gi disse onde makt over en selv. Gi aldri etter ! Sky dem som pesten! Ikke se på filmer der de er en gang!

Stjernestøv, jeg oppfordrer deg til å ta et oppgjør med svineriet en gang for alle. Permanent. Vis at det er vilje i deg til å holde sånt unna for all framtid. Ta medisiner og la barndomstroen din få slippe til! *klem*

Anonymkode: 4a3bc...7bd

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

*SUKK*!!! Det er nesten så jeg føler trang til å rive meg i håret. Det er ikke det minste synd i demoner, for de vet godt hva de gjør. Demoner er ytterst onde vesener og manipulerer mennesker systematisk på mest utspekulerte måter. Å få mennesker til å synes synd på seg selv er en slik metode. Ettergivenhet overfor deres manipulering er å gi disse onde makt over en selv. Gi aldri etter ! Sky dem som pesten! Ikke se på filmer der de er en gang!

Nå får du gi deg. Demoner er like virkelige som julenissen, påskeharen og det flygende spaghettimonster.

Endret av slabbedask
AnonymBruker
22 timer siden, Gargamel skrev:

Videoen har masse symbolikk, blant annet fra gamle Egypt. Jeg vet ikke hva regissøren har tenkt, men det spiller vel ikke noen rolle. Det er jo bare en musikkvideo.

Bare uskyldig symbolikk og rariteter? Noen omtaler det bare som gamle kulturtrekk og religiøse skikker. De har ikke skjønt noe. Det gamle Egypt var kjent for en spesiell ting. Det gamle Egypt var kjent for sterk okkultisme som gjennomsyret absolutt alt i landet. Og den okkultismen representerte det ytterste av ondskap, sånt som får skrekkfilmer til å blekne i sammenligning. Når du ser sånt fra gamle Egypt, burde du kjenne igjen skitten!

Annonse

AnonymBruker
5 minutter siden, slabbedask skrev:

Nå får du gi deg. Demoner er like virkelige som julenissen, påskeharen og det flygende spaghettimonster.

Det der er bare et religiøst standpunkt ut fra ditt eget livssyn. Du kan ikke bevise vitenskaplig at du har rett med hensyn på demoner.

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det der er bare et religiøst standpunkt ut fra ditt eget livssyn. Du kan ikke bevise vitenskaplig at du har rett med hensyn på demoner.

Feil. Dette er det motsatte av et religiøst standpunkt.

Det finnes ikke fnugg av bevis for at demoner finnes. Vi skriver 2016 må, det er på tide å legge av seg gammel overtro.

Anonymkode: da217...5e9

Lucifer ga mennesket kunnskap. Slangen i edns hage tilbydde mennesket ett eple fra kunnskapens tre. Er det ikke noen andre som finner det kostelig? Altså sånn rent psykologisk. For jeg tror ikke på noe overnaturlig.

Hviss den guden i himmelen finnes, så er han en psykopat. En slags himmelsk despot. Da blir Lucifer leder av motstandsbevegelsen.

Men som sagt, det er ikke særlig sannsynlig att det finnes.

stjernestøv
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stjernestøv, jeg oppfordrer deg til å ta et oppgjør med svineriet en gang for alle. Permanent. Vis at det er vilje i deg til å holde sånt unna for all framtid. Ta medisiner og la barndomstroen din få slippe til! *klem*

Var redd demoner i natt, følte jeg var besatt. Det holdt på hele natten. Jeg har jo sett endel filmer om sånt, skal ta en pause nå. Jo takk for klemmen...slenger en tilbake. 

stjernestøv
26 minutter siden, Inner self skrev:

Lucifer ga mennesket kunnskap. Slangen i edns hage tilbydde mennesket ett eple fra kunnskapens tre. Er det ikke noen andre som finner det kostelig? Altså sånn rent psykologisk. For jeg tror ikke på noe overnaturlig.

Hviss den guden i himmelen finnes, så er han en psykopat. En slags himmelsk despot. Da blir Lucifer leder av motstandsbevegelsen.

Men som sagt, det er ikke særlig sannsynlig att det finnes.

Alt som står i bibelen er vel ikke sant? Gud er kjærlighet. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...