Gå til innhold

Hva slags hvit/gulost foretrekker du?

Hva slags hvit/gulost foretrekker du?  

11 stemmer

1. 1. Hva slags hvit/gulost foretrekker du?

• First Price
      0
    • Synnøve Finden
      0
    • Rema 1000
      1
    • Norvegia
      5
    • Det skal være Jarlsberg, vel
      5

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Norvegia, men den lettere typen i pakke med blå dekor. Rart at den ikke er med når de mener vanlig Norvegia har for mye fett.

Jeg har ikke smakt gulosten fra FirstPrice eller Rema. Jeg har ingenting imot billigmerker, men det er ikke jeg som spiser mest gulost i husstanden, så vi holder oss til det kompromisset vi har kommet fram til...

Endret av laban
påskelilje

Norvegia.

Synnøve sin er ekkel i smaken og altfor gul i fargen. Kan gå som pizzaost, så det hender jeg kjøper den hvis den er på tilbud.

Omtrent en gang i året kjøper vi Jarlsberg, men ingen av oss liker den egentlig, den er altfor søt.

De to sist har jeg ikke smakt.

Av disse foretrekker jeg Jarlsberg.

Ellers foretrekker jeg litt mer smaksrike oster, som Emmenthaler, Gouda og sveitser, helst vellagrede.

Ikke begeistret for de lettere ostene, da tar jeg heller litt mindre av fet ost.

Endret av Xtra

Annonse

påskelilje
27 minutter siden, Madelenemie skrev:

Denne kjøper vi:

medium.png?_encoded=2f3078302f35372f2939

det er full enighet i vår familie om at denne gulosten er best, !

Den har jeg aldri smakt. Men jeg vil ikke si at det er gulost. I mitt hode er hvit geitost noe helt annet enn gulost, som er laget av kumelk. Skal prøve den en dag :-)

Et øyeblikk siden, påskelilje skrev:

Den har jeg aldri smakt. Men jeg vil ikke si at det er gulost. I mitt hode er hvit geitost noe helt annet enn gulost, som er laget av kumelk. Skal prøve den en dag :-)

Tenkte akkurat det samme, inkl. at jeg skal prøve den.

Annonse

Madelenemie
1 minutt siden, påskelilje skrev:

ok:-)

Dette er gulost da:-)

og jeg tror blir nok blir din favoritt.

Vi bruker denne, delikat og smakfull:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...