Gå til innhold

hvordan finne ut om betennelse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

hvordan kan legen finne ut om du har bitetestikkelbettenselse? kan han finne det ut bare ved å kjenne? kan det finnes ut ved å ta en urinprøve? har vært til legen, men ba han ikke kjenne etter det, han kjente etter en vridning da, men det var det ikke. han sa det kom til å gå over, men er fortsatt litt bekymret. står en kan bli steril av det, og det hadde jo vært litt kjedelig.

Anonymkode: 6badb...bf1

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/411990-hvordan-finne-ut-om-betennelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
38 minutter siden, Trine skrev:

ja, men orket ikke å rette.. jo takk :) har sett en del på nettet, men leger kan glemme ting da, kanskje han glemte å kjenne godt nok etter, han presset jo,og spurte om det gjorde vondt, jeg sa det trykket en del da..nei bare litt usikker.. 

Annonse

AnonymBruker
18 minutter siden, Trine skrev:

Ok, da syns jeg du bare skal slappe av og finne noe annet å tenke på en stund til. Har du en oppfølgingstime hos legen?

nei har ikke oppfølgingstime..kan prøve men synes det er litt vanskelig..i og med hva det kan føre til..sov dårlig sist natt. 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nei har ikke oppfølgingstime..kan prøve men synes det er litt vanskelig..i og med hva det kan føre til..sov dårlig sist natt. 

Det kan føre til nedsatt fertilitet. Det er ikke sikkert det skjer og det betyr heller ikke at du blir steril. Om du blir værre så kontakt legen igjen, om ikke så vil jeg tro du ihvertfall kan vente i 14 dager før du kontakter lege igjen.

AnonymBruker
1 minutt siden, Trine skrev:

Det kan føre til nedsatt fertilitet. Det er ikke sikkert det skjer og det betyr heller ikke at du blir steril. Om du blir værre så kontakt legen igjen, om ikke så vil jeg tro du ihvertfall kan vente i 14 dager før du kontakter lege igjen.

ok..takk for svar :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...