Gå til innhold

Hvor ofte bytter du mobil?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Før byttet jeg hvert år, men nå skal jeg la være på en stund. Det er ikke mye nytt som kommer uansett. Hvor lenge varer en smarttelefon for deg? Eller har du fortsatt en gammel nokia?

Anonymkode: b64a4...ed7

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Før byttet jeg hvert år, men nå skal jeg la være på en stund. Det er ikke mye nytt som kommer uansett. Hvor lenge varer en smarttelefon for deg? Eller har du fortsatt en gammel nokia?

Varer nok i tre fire år.

Anonymkode: bca82...b95

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har den til den ikke funker noe særlig lengre. Den jeg har nå har jeg vel hatt i to år tror jeg, eller er det tre? Nei, to.Så lenge jeg kan ringe, sende sms og bruke gps på den + noen få apper, så er jeg stort sett fornøyd. :) 

Jeg bytter når den går i stykker. Hvor ofte jeg klarer ødelegge en mobil varierer veldig. Tok livet av 3 mobiler på et halvt år. Så hadde jeg en i et og et halvt år, men så ble batteriet så elendig at mobilen egentlig ikke var særlig brukelig. Den jeg har hatt nå har jeg hatt siden desember. Den håper jeg at jeg kan ha i noen år. Den skal tåle vann også har jeg den i et etui så den kanskje skal overleve fall i bakken også.

Annonse

Bytter mobil ca. annethvert år. Det som irriterer meg mest med gamle mobiler er at batteriet blir dårlig og mer følsomt for kulde og varme. Er avhengig av mobil i jobben. Eneste gang jeg har tapt en mobil var da en mobil som var overmoden for bytte ble våt og sa takk for seg. Utover det har jeg aldri mistet, blitt frastjålet eller ødelagt mobil *banker i bordet*.

AnonymBruker

Jeg har vært fæl til å bytte verdt år (TS), men fy fader å dyrt det egentlig blir da. Forrige år hadde jeg en iphone 5s som jeg hadde i 12 måneder, bortkastede penger å ha den så kort. Men jeg ga den til min lille niese, hun ble glad da.:)

Annonse

AnonymBruker
9 minutes ago, ekte nick said:

Jeg bytter hver gang mobilen min er blitt så "full" eller lite oppdatert at den ikke fungerer lenger. Ca hvert 3.år.

Er jo bare å resette til fabrikkinnstillinger. Så får du en ny mobil, og det kan du gjøre så ofte du vil, til og med hver dag kan du få en helt ny mobil. :) Hihi.

Hvis man syns det er morro såklart... man må kose seg i hverdagen.

Anonymkode: a4ee2...23e

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det viktig å ha det nyeste?

Anonymkode: bca82...b95

Nei, det er det ikke. Det er derfor jeg har en 6 Plus. :P 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den er verdt sin vekt i gull...

Anonymkode: a4ee2...23e

Ja, det er den. Og jeg har gullversjonen. :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...