Gå til innhold

Erter, kjøtt og flesk fra Trondhjems

Undersøkelse  

4 stemmer

1. 1. Hvilken treningkast gir du Erter, kjøtt og flesk fra Trondhjems?

• 1
      2
    • 2
      1
    • 3
      0
    • 4
      0
    • 5
      0
    • 6
      1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 minutes ago, AnonymBruker said:

Well that's something we shall have to remedy, isn't it?

Anonymkode: 69f39...769

Men er det mange erter i den? Jeg har sluttet med grønnsaker fordi snobbedamene med privatfly og private maser sånn om gulrøtter og brokkoli, men noen få erter kan jeg vel godta. Jeg kan kanskje ha en øvre grense på 15 stk eller noe deromkring.

Et øyeblikk siden, tonie skrev:

Men er det mange erter i den? Jeg har sluttet med grønnsaker fordi snobbedamene med privatfly og private maser sånn om gulrøtter og brokkoli, men noen få erter kan jeg vel godta. Jeg kan kanskje ha en øvre grense på 15 stk eller noe deromkring.

Mesteparten i den boksen er vassne smakløse erter.

Annonse

AnonymBruker
4 minutes ago, tonie said:

Nå syns jeg du er litt vel barnslig. Hvorfor spiser du ikke det du har lyst på?

Just now, AnonymBruker said:

Nå syns jeg du er litt vel barnslig. Hvorfor spiser du ikke det du har lyst på?

Barnslig? Jeg? Det er lite teit å si da. Man har da prinsipper! Snobbete fruer med slott og privatfly kan passe sine egne saker.

AnonymBruker
2 minutes ago, tonie said:

Barnslig? Jeg? Det er lite teit å si da. Man har da prinsipper! Snobbete fruer med slott og privatfly kan passe sine egne saker.

Nøyaktig hva er prinsippet ditt, når du i utgangspunktet liker grønnsaker, men så velger å la være å spise det for resten av livet bare fordi noen styrtrike, snobbete, smellvakre og falske fruer som bruker egen sykdom og lidelse for å fremme en sak som kanskje ikke er helt vitenskapelig fundamentert?

Just now, AnonymBruker said:

Nøyaktig hva er prinsippet ditt, når du i utgangspunktet liker grønnsaker, men så velger å la være å spise det for resten av livet bare fordi noen styrtrike, snobbete, smellvakre og falske fruer som bruker egen sykdom og lidelse for å fremme en sak som kanskje ikke er helt vitenskapelig fundamentert?

Jeg tar ikke imot råd om noe som helst fra mennesker som lever i en virkelighet som er så fjern fra min og som ødelegger klimaet mer med luksuslivet sitt enn jeg ville greid om jeg levde ti parallelle liv. 

Annonse

AnonymBruker
1 minute ago, tonie said:

Jeg tar ikke imot råd om noe som helst fra mennesker som lever i en virkelighet som er så fjern fra min og som ødelegger klimaet mer med luksuslivet sitt enn jeg ville greid om jeg levde ti parallelle liv. 

Høres ut som stahet. Jeg får kose meg med mitt varierte og smakfulle kosthold i fred da. Jeg koser meg med maten min, selv om jeg ikke bruker en hel arbeidsdag til å lage måltider for gjennom dagen.

44 minutter siden, tonie skrev:

Jeg får vel heller gå for Spagetti ala Capri. Den tomatsausen kan det umulig være mye tomater i.

Du burde nok holde det til sodd tenker jeg, da er du sikker på å kunne holde på prinsippene.

Jeg dauer :lol::lol::lol: Klarer ikke se for meg deg med Spagetti ala Capri. Ikke det at jeg klarer se for meg deg i det hele tatt, men jeg er sikker på at du ikke passer sammen med hermetikk ;)

AnonymBruker
18 minutes ago, Trine said:

Du burde nok holde det til sodd tenker jeg, da er du sikker på å kunne holde på prinsippene.

Jeg dauer :lol::lol::lol: Klarer ikke se for meg deg med Spagetti ala Capri. Ikke det at jeg klarer se for meg deg i det hele tatt, men jeg er sikker på at du ikke passer sammen med hermetikk ;)

Hermetikk er ikke bare blikk da, f.eks. oliven i eddik er hermetisert selv om det er på glass.

16 minutes ago, Trine said:

Hahaha! Vet du, jeg er ganske flink til å lage middagsmat, men min sønns absolutte livrett er den hersens ala Caprien! Han fikk det i barnehagen én gang, og dermed krevde han å få det rett som det var. Jeg har spist så mye av det nåat jeg faktisk har begynt å like det litt :) 

AnonymBruker
1 minute ago, tonie said:

Hahaha! Vet du, jeg er ganske flink til å lage middagsmat, men min sønns absolutte livrett er den hersens ala Caprien! Han fikk det i barnehagen én gang, og dermed krevde han å få det rett som det var. Jeg har spist så mye av det nåat jeg faktisk har begynt å like det litt :) 

Bra å kose seg med maten, men kan jo hende smaksløkene hans mangler noe... at det er noe i hverdagen man mangler, liksom. Kan jo gå ut over temperementet på sikt... men men, det viktigste er å kose seg. :)

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hermetikk er ikke bare blikk da, f.eks. oliven i eddik er hermetisert selv om det er på glass.

Neida, men for de som ikke gidder være så kverrulante så er hermetikk det som er på blikk og det som er på glass er lagt i lake eller blitt syltet ;) Uansett. Oliven i eddik er vel omtrent like ille som Spagetti ala Capri

8 timer siden, tonie skrev:

Din sønn er ikke riktig skrudd sammen!!! :P Jeg tror jeg hadde varmet en boks i microen (ikke selve boksen da, det kunne blitt interessant) til han og heller kokt vanlig pasta til meg selv. Menmen, jeg spiser spagetti med joikaboller da, og syns det er gøtt, så jeg har vel ikke stemmerett :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...