Gå til innhold

Hvordan varmer du pølsebrød?

Hvordan varmer du pølsebrød?  

3 stemmer

1. 1. Hvordan varmer du pølsebrød?

• I ovnen
      2
    • I brødristeren
      1
    • Spiser ikke pølser, vel
      0

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker
11 minutes ago, Trine said:

Du må ha et fullverdig liv som eier et toastjern. Dere alle må ha fullverdige liv som kan spise pølsebrød uten å bli uggne i magen.

Ja, enig i det. Blir egentlig uggen i magen, men brur meg ikke så mye om kroppslige følelser. Det er et tegn på fullverdig liv, å være så robust. :)

Anonymkode: 085b6...4c3

4 minutes ago, Trine said:

Du må ha et fullverdig liv som eier et toastjern. Dere alle må ha fullverdige liv som kan spise pølsebrød uten å bli uggne i magen.

Ja, jo, men vi lider jo litt på stakkarsligfronten da. Våre klager blir møtt med himling fra de som er trygda eller det på annen måte er korrekt synd på, men tror du MM og Gunnhild ville verdiget oss så mye som et blikk? Neida. Vi er stuck i tåka midt imellom og må tråkke jevnt i hamsterhjulet, for stopper vi opp blir vi kastet rett i veggen og da er det natta. Sånn er det med den saken. Be for at vi holder takta, for det ganger dere også vet du.

AnonymBruker
1 minute ago, tonie said:

Ja, jo, men vi lider jo litt på stakkarsligfronten da. Våre klager blir møtt med himling fra de som er trygda eller det på annen måte er korrekt synd på, men tror du MM og Gunnhild ville verdiget oss så mye som et blikk? Neida. Vi er stuck i tåka midt imellom og må tråkke jevnt i hamsterhjulet, for stopper vi opp blir vi kastet rett i veggen og da er det natta. Sånn er det med den saken. Be for at vi holder takta, for det ganger dere også vet du.

Jeg skal be jeg, for nå syns jeg det virker som du tipper litt... får håpe det går bra.

3 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg skal be jeg, for nå syns jeg det virker som du tipper litt... får håpe det går bra.

Det går så fint. Jeg tipper aldri, men jeg må få leke meg litt ellers blir jeg sur. Ingen grunn til panikk:)

Annonse

AnonymBruker
4 minutes ago, tonie said:

Det går så fint. Jeg tipper aldri, men jeg må få leke meg litt ellers blir jeg sur. Ingen grunn til panikk:)

Det var bra. :) Høres ut som det går riktig så fint, da.

Takk for innsatsen, det er jo ikke sinnelag det står på, det viktige er at noen snurrer det hjulet. ;)

2 minutes ago, AnonymBruker said:

Det var bra. :) Høres ut som det går riktig så fint, da.

Takk for innsatsen, det er jo ikke sinnelag det står på, det viktige er at noen snurrer det hjulet. ;)

Ja, det er det. Hvis ikke mange nok gjør det blir det ikke mye til trygd til de som ikke kan jobbe. Hyggelig at en og annen setter pris på innsatsen:)

AnonymBruker
Just now, tonie said:

Ja, det er det. Hvis ikke mange nok gjør det blir det ikke mye til trygd til de som ikke kan jobbe. Hyggelig at en og annen setter pris på innsatsen:)

Tror de fleste gjør det, men når den slitsomme jobb-hverdagen føles grå og tung så kan jo følelsene ta over litt... men vi er alle i samme båt.

AnonymBruker
7 minutes ago, tonie said:

Virker jeg følsom? Helt på alvor, altså? Det er jeg ikke, jeg er faktisk ganske glad. Men nå må jeg altså sove. God natt til alle trygda og arbeidsføre:)

Natta. :wub: Får håpe du får en god natt, i alle fall.

8 timer siden, tonie skrev:

Neppe, ingen blikk å få tror jeg. Hmm, det var kanskje det jeg gjorde, stoppet opp og ble kastet rett i veggen. Men altså, send nå et sånn jævla hamsterhjul hit da, jeg kan sikkert på bikkja til å spinne hjulet :D

Men fra spøk til revolver. Jeg er seriøst glad dere holder takta ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...