Gå til innhold

Sankthansaften

Anbefalte innlegg

Gjest Gargamel
Den 22.6.2016 at 6.30, Psykojenta skrev:

Hva skal du gjøre denne dagen (imorra)?

Skal du sitte hjemme med en grandis? Grille hjemme med familien? Ut å se på pyromane brenne masse materialer for å få et stort bål? Ut I skogen/ på fjellet og bare nyte dagen?

Jeg skal først på jobb, så har jeg en avtale før jeg muligens sykler til en eller annen strand og ser på båltenning. Mat imorra blir vel som andre dager, frukt og grønt.

Det blir en litt uvanlig st. Hans. Skulle grille, men må på et jobbmøte kl 20:00.

Fortsetter under...

påskelilje
Den ‎23‎.‎06‎.‎2016 at 9.46, AnonymBruker skrev:

;)

Høres ut som DOL-fruene lever 1. klasses liv.

Anonymkode: 276be...288

Joda. Prøver så godt jeg kan.

Det ble bål, selv om det ble et par timer seinere enn vanlig pga øspøsregn. Men da regnet først stoppet, ble det en nydeleig kveld, uten knott! Og med en stor gjeng ungdommer, noen godt voksne (vi diskuterte om vi skulle kalle oss gamle eller unge voksne eller voksne eller godt voksne) og noen gamle :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...