Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Just now, Trine said:

Altså, vrangforestillinger har du ihvertfall. Er ikke det et tegn på psykose? Uansett så er det ikke særlig hyggelig av deg å la frustrasjonen din gå utover noen som ikke har noe med din situasjon å gjøre. Fastlegen din har ikke sagt det til andre enn de som trenger å vite det. Leger har taushetsplikt. Om legen din ikke hadde informert NAV så hadde du ikke fått trygd. Hva skulle du levd av da?

Rennesteinen? Mer ære i det enn penjonist som ung.

Anonymkode: c104c...f5b

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minute ago, Trine said:

Tull! Du skrev at jeg ikke brukte hjernen min og kommer med masse annet piss som ikke har rot i virkeligheten. Du unngår å svare på spørsmålene, men vrir deg unna ved å skrive enda mer dritt om meg.

Jeg gidder da ikke ta opp ett og ett av de spørsmålene som er feilbasert ut i fra hva jeg skrev. Du er kverulanten. Jeg skrev om kryssord, og det gjelder 100% av alle mennesker.

AnonymBruker
6 minutes ago, AnonymBruker said:

Hvorfor akkurat den diagnosen?

og man får ikke trgd fordi man ikke orker jobbe.

Anonymkode: 2f68c...c6e

Pga. hva jeg tok opp. Men det er ikke psykose.

Jo, tydeligvis kan man få trygd fordi man ikke orker.

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gidder da ikke ta opp ett og ett av de spørsmålene som er feilbasert ut i fra hva jeg skrev. Du er kverulanten. Jeg skrev om kryssord, og det gjelder 100% av alle mennesker.

Om du ikke kan forklare meningene dine så er det heller ikke mye hold i dem og da kan du godt la være å dele dem med meg. Jeg spurte hva kryssord hadde med noe å gjøre, bare fordi folk får sanger på hjernen. Jeg syns det var et helt greit spørsmål. Men da var du i gang med at hjernen min gikk på tomgang og at jeg måtte trene den. Så mener du at jeg bare skal finne meg i drittslenging, sitte og nikke og smile, jaha, ja, jammen da skal jeg virkelig trene og løse masse kryssord for da får jeg den konsentrasjonen som jeg glemte å få med meg ved fødselen. Så flott!

Ja, jeg er kverrulant og enda mer når jeg vet jeg har rett. Men du er da minst like kverrulant selv. Du sitter og diskuterer en person du ikke vet noen ting om, og som om ikke det er nok så diskuterer du denne personen med personen det gjelder. Hvor høy på seg selv er det egentlig mulig å være. Å påstå at du vet mer om meg enn det både jeg og psykiateren min gjør. Det er bra spenstig syns jeg.

AnonymBruker
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Pga. hva jeg tok opp. Men det er ikke psykose.

Hva var det da?

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jo, tydeligvis kan man få trygd fordi man ikke orker.

Hvis det regnes som funksjonsnedsettelse så, kanskje.

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg vil ha et hjem og penger og mat.

Da får du nesten bare akseptere at legen din deler informasjon med NAV. Hadde de som legen har gitt informasjon til ment du var en snylter så hadde du ikke hatt trygd.

AnonymBruker
1 minute ago, Trine said:

Om du ikke kan forklare meningene dine så er det heller ikke mye hold i dem og da kan du godt la være å dele dem med meg. Jeg spurte hva kryssord hadde med noe å gjøre, bare fordi folk får sanger på hjernen. Jeg syns det var et helt greit spørsmål. Men da var du i gang med at hjernen min gikk på tomgang og at jeg måtte trene den. Så mener du at jeg bare skal finne meg i drittslenging, sitte og nikke og smile, jaha, ja, jammen da skal jeg virkelig trene og løse masse kryssord for da får jeg den konsentrasjonen som jeg glemte å få med meg ved fødselen. Så flott!

Ja, jeg er kverrulant og enda mer når jeg vet jeg har rett. Men du er da minst like kverrulant selv. Du sitter og diskuterer en person du ikke vet noen ting om, og som om ikke det er nok så diskuterer du denne personen med personen det gjelder. Hvor høy på seg selv er det egentlig mulig å være. Å påstå at du vet mer om meg enn det både jeg og psykiateren min gjør. Det er bra spenstig syns jeg.

Jeg mener hjernen din går på tomgang, og at det hjelper å trene. Du var uenig, og argumenterte mot, og jeg argumenterte tilbake, og slik har det fortsatt. Jeg har de meningene jeg har.

AnonymBruker
2 minutes ago, AnonymBruker said:

Hva var det da?

Hvis det regnes som funksjonsnedsettelse så, kanskje.

Jeg har tatt opp problemer med hva andre mener om meg.

Det vet ikke jeg noe om. Hva som regnes som hva. Kommer vel an på hvem man spør i systemet.

2 minutes ago, Trine said:

Da får du nesten bare akseptere at legen din deler informasjon med NAV. Hadde de som legen har gitt informasjon til ment du var en snylter så hadde du ikke hatt trygd.

Jeg sa fastlegen snakker om dette med andre pasienter som er innom.

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mener hjernen din går på tomgang, og at det hjelper å trene. Du var uenig, og argumenterte mot, og jeg argumenterte tilbake, og slik har det fortsatt. Jeg har de meningene jeg har.

Men du har ikke belegg for å mene noe som helst om min hjerne og hvordan den fungerer.

Annonse

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tatt opp problemer med hva andre mener om meg.

Det vet ikke jeg noe om. Hva som regnes som hva. Kommer vel an på hvem man spør i systemet.

Jeg sa fastlegen snakker om dette med andre pasienter som er innom.

Fastlgen snakker om din diagnose med andre pasienter?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...