Gå til innhold

verdens ende er nær, fordi det er 3 verdenskrig og ekstremvær uten like.

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Det er krig. Terroraksjoner over allt untat enkelte land, besatte menn som roper at jesus kommer, kraftige tornardoer i kina, ekstremvær som gir lyn og torden midt på vinteren og kokende innskjøer som alltid har vært kalde, og innskjøer som blir røde som blid, og fisk som faller fra himmelen. Akkurat som profeten forutså, og han forutså også at endetiden kommer når den første svarte presidenten blir president, og han vil bli overtatt med djevelen, donald trump er djevelen. Han får folket til å bli stemt på med satans makt, så lager han en diger atombompe som ødelegger jorda og alt som lever på den i skjul når ingen vet det. Profeten såg jo det meste som skulle skje, og det skjedde jo. Jeg vil si at det er den 3 verdenskrig, når terroraksjoner og flykapring og selvmordsbombene dreper så mange verden rundt. Det er noe stort som er på gang, som alle på youtube og nettet sier. Det er sikkert derfor at de fra ulandene roper mohammed og dreper seg selv, fordi de vet at endetiden er her likevel. Derfor tør jeg ikke ta sjansen på å dø av en enkel flytur. Det kan jo også komme satan og ånder å ødelegge flyet, eller det kan komme destruktive romvesenfly som det vises om på youtube, og ødelegge flyet vi sitter i. Det finnes mye mellom himmel å jord, nemlig. Det sier nemlig mamma.

Fortsetter under...

11 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Derfor tør jeg ikke ta sjansen på å dø av en enkel flytur. Det kan jo også komme satan og ånder å ødelegge flyet, eller det kan komme destruktive romvesenfly som det vises om på youtube, og ødelegge flyet vi sitter i.

Det er en viss risiko ved å fly, og den handler om flystyrt.  Den er statistisk sett langt mindre enn den man tar ved å kjøre bil til flyplassen. 

Risikoen for at satan eller ånder eller destruktive romvesener ødelegger flyturen, er null.  Derimot finnes det terrorister, men sannsynligheten for at de bryr seg om et fly fra Norge til Spania, er svært liten.  Til sammenlikning er det omtrent sikkert at man får sydenferien ødelagt pga. mageproblemer eller andre ikke-dødelige trivialiteter. 

Jeg synes du skulle bruke faktaorienterte kilder for sånt, ikke Youtube - det går stadig programmer om flyulykker på f.eks. Discovery, hvis du virkelig vil mate flyskrekken. 

Endret av laban
AnonymBruker
12 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Det er krig. Terroraksjoner over allt untat enkelte land, besatte menn som roper at jesus kommer, kraftige tornardoer i kina, ekstremvær som gir lyn og torden midt på vinteren og kokende innskjøer som alltid har vært kalde, og innskjøer som blir røde som blid, og fisk som faller fra himmelen. Akkurat som profeten forutså, og han forutså også at endetiden kommer når den første svarte presidenten blir president, og han vil bli overtatt med djevelen, donald trump er djevelen. Han får folket til å bli stemt på med satans makt, så lager han en diger atombompe som ødelegger jorda og alt som lever på den i skjul når ingen vet det. Profeten såg jo det meste som skulle skje, og det skjedde jo. Jeg vil si at det er den 3 verdenskrig, når terroraksjoner og flykapring og selvmordsbombene dreper så mange verden rundt. Det er noe stort som er på gang, som alle på youtube og nettet sier. Det er sikkert derfor at de fra ulandene roper mohammed og dreper seg selv, fordi de vet at endetiden er her likevel. Derfor tør jeg ikke ta sjansen på å dø av en enkel flytur. Det kan jo også komme satan og ånder å ødelegge flyet, eller det kan komme destruktive romvesenfly som det vises om på youtube, og ødelegge flyet vi sitter i. Det finnes mye mellom himmel å jord, nemlig. Det sier nemlig mamma.

Nå rabler det for deg. Du bør slutte å se på tullete konspirasjonsvideoer på YouTube.

Anonymkode: e6f6f...265

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...