Gå til innhold

Iiiiiiisland!!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Åtte minutter igjen før sensasjon!!!

Anonymkode: 072a2...f59

Skrevet

Heiet egentlig på England jeg. Grunnet den flotte Brexit avstemmingen, men  det er nok en fin kveld for island.

Skrevet

Det er nesten alltid hyggelig når David vinner over Goliat.  Spesielt når Goliat framstår som overbetalt, brautende og stor i kjeften.

Jeg tror ikke Island tar Frankrike, men det er helt strålende om jeg tar feil.  Uansett har de gjort det fantastisk.

påskelilje
Skrevet

Fantastisk kamp i går!!!

Veldig gøy å se islendingene slå England :-)

Hadde jo i utgangspunktet tenkt å heie på Frankrike (siden jeg er temmelig frankofil), men nå spørs det om jeg skal svitsje over på Island!

Skrevet

I den grad jeg har brydd meg om EM i fotball (har en fotballfrelst sønn som følger med) så har jeg heiet på Island hele tiden, men hadde aldri trodd dette!!! Utrolig artig!!! :) 

AnonymBruker
Skrevet

Det blir tøft mot Frankrike, men jeg har trua!

Anonymkode: 072a2...f59

AnonymBruker
Skrevet

Så gøøøøy! Ser sjelden fotball, men 2. omgang i går satt jeg klistra 😀

Anonymkode: 363f8...1b2

AnonymBruker
Skrevet

Liddli morro.

Anonymkode: fbb17...ac4

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liddli morro.

Anonymkode: fbb17...ac4

Det kan man si, vel.

Anonymkode: 83959...e28

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...