AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 Skrevet 28. juni 2016 Hei! For 2-3 uker tilbake klarte jeg å sprute inn FOR mye vann i øret noe som nå har gjort at jeg hører litt dårligere på det ene øret + når jeg snur hodet høyre og venstre, så kan jeg kjenne at det er vann i øret. For mye væske? Hva bør jeg gjøre? Var hos legen igår og tok ut ørevoks/fikk også vite at jeg hadde en liten ørebetennelse på det motsatte øret. Er det sånn at vannet vil gå ut? Anonymkode: 1abd7...935 0 Siter
frosken Skrevet 29. juni 2016 Skrevet 29. juni 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! For 2-3 uker tilbake klarte jeg å sprute inn FOR mye vann i øret noe som nå har gjort at jeg hører litt dårligere på det ene øret + når jeg snur hodet høyre og venstre, så kan jeg kjenne at det er vann i øret. For mye væske? Hva bør jeg gjøre? Var hos legen igår og tok ut ørevoks/fikk også vite at jeg hadde en liten ørebetennelse på det motsatte øret. Er det sånn at vannet vil gå ut? Anonymkode: 1abd7...935 Jeg hadde det slik etter bruk av basseng en gang, det ordnet seg av seg selv i løpet av noen uker. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 Skrevet 29. juni 2016 8 timer siden, frosken skrev: Jeg hadde det slik etter bruk av basseng en gang, det ordnet seg av seg selv i løpet av noen uker. Gledelig å høre! Men hvordan hadde du det da? Sånn at du nesten hele tiden hadde vann i øret? Har selv hatt det nå i 2-3 uker typ, og spesielt når jeg står opp så kan vannet tette seg Anonymkode: 1abd7...935 0 Siter
frosken Skrevet 29. juni 2016 Skrevet 29. juni 2016 Det kjentes ut som om jeg hadde noe i øret hele tiden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 Skrevet 29. juni 2016 4 timer siden, frosken skrev: Det kjentes ut som om jeg hadde noe i øret hele tiden. Ah skjønner. Og det var vannet du kjente? Vannet du fikk etter å ha badet i bassenget? Merkelig at det da tar flere uker før vannet går ut igjen... Anonymkode: 1abd7...935 0 Siter
frosken Skrevet 29. juni 2016 Skrevet 29. juni 2016 Jeg fikk en lege til å se på det og fikk beskjed om at det ville gå over av seg selv, noe det også gjorde i mitt tilfelle. Akkurat hva jeg kjente vet jeg jo ikke, men det startet etter svømming. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 Skrevet 29. juni 2016 46 minutter siden, frosken skrev: Jeg fikk en lege til å se på det og fikk beskjed om at det ville gå over av seg selv, noe det også gjorde i mitt tilfelle. Akkurat hva jeg kjente vet jeg jo ikke, men det startet etter svømming. Må vel ha vært vann du hadde? Fikk du ubehag i øret rett etter du kom opp av vannet? Og var det sånn at du hørte litt dårligere på det øret, sant? Anonymkode: 1abd7...935 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 Skrevet 30. juni 2016 16 timer siden, frosken skrev: Jeg fikk en lege til å se på det og fikk beskjed om at det ville gå over av seg selv, noe det også gjorde i mitt tilfelle. Akkurat hva jeg kjente vet jeg jo ikke, men det startet etter svømming. Håper du kan få svart meg, men er det sånn å forstå at du hadde vann i øret etter bading j basseng? Og du fikk beskjed om at det ville gå ut av seg selv? Vannet fordamper vekk Anonymkode: 1abd7...935 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.