Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

For 2-3 uker tilbake klarte jeg å sprute inn FOR mye vann i øret noe som nå har gjort at jeg hører litt dårligere på det ene øret + når jeg snur hodet høyre og venstre, så kan jeg kjenne at det er vann i øret. For mye væske?

Hva bør jeg gjøre? Var hos legen igår og tok ut ørevoks/fikk også vite at jeg hadde en liten ørebetennelse på det motsatte øret. Er det sånn at vannet vil gå ut? 

Anonymkode: 1abd7...935

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/412328-v%C3%A6ske-i-%C3%B8ret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

For 2-3 uker tilbake klarte jeg å sprute inn FOR mye vann i øret noe som nå har gjort at jeg hører litt dårligere på det ene øret + når jeg snur hodet høyre og venstre, så kan jeg kjenne at det er vann i øret. For mye væske?

Hva bør jeg gjøre? Var hos legen igår og tok ut ørevoks/fikk også vite at jeg hadde en liten ørebetennelse på det motsatte øret. Er det sånn at vannet vil gå ut? 

Jeg hadde det slik etter bruk av basseng en gang, det ordnet seg av seg selv i løpet av noen uker.

AnonymBruker
8 timer siden, frosken skrev:

Jeg hadde det slik etter bruk av basseng en gang, det ordnet seg av seg selv i løpet av noen uker.

Gledelig å høre! Men hvordan hadde du det da? Sånn at du nesten hele tiden hadde vann i øret?

Har selv hatt det nå i 2-3 uker typ, og spesielt når jeg står opp så kan vannet tette seg :)

AnonymBruker
4 timer siden, frosken skrev:

Det kjentes ut som om jeg hadde noe i øret hele tiden.

Ah skjønner. Og det var vannet du kjente? Vannet du fikk etter å ha badet i bassenget? Merkelig at det da tar flere uker før vannet går ut igjen...

Annonse

AnonymBruker
46 minutter siden, frosken skrev:

Jeg fikk en lege til å se på det og fikk beskjed om at det ville gå over av seg selv, noe det også gjorde i mitt tilfelle. Akkurat hva jeg kjente vet jeg jo ikke, men det startet etter svømming. 

Må vel ha vært vann du hadde? Fikk du ubehag i øret rett etter du kom opp av vannet?  Og var det sånn at du hørte litt dårligere på det øret, sant? :)

AnonymBruker
16 timer siden, frosken skrev:

Jeg fikk en lege til å se på det og fikk beskjed om at det ville gå over av seg selv, noe det også gjorde i mitt tilfelle. Akkurat hva jeg kjente vet jeg jo ikke, men det startet etter svømming. 

Håper du kan få svart meg, men er det sånn å forstå at du hadde vann i øret etter bading j basseng? Og du fikk beskjed om at det ville gå ut av seg selv? Vannet fordamper vekk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...