TheVike Skrevet 30. juni 2016 Skrevet 30. juni 2016 Så jeg har nettop kjøpt en liten benkoppvaskmaskin som jeg gjerne skulle koblett rett på krana på kjøkkenet mitt. Problemet er att jeg bor i ett hus som er over hundre år gammlet og ting er ikke akkurat up-to-date. Problemet jeg har er at gjengerene på det gamle armaturet er for fine og ingen nyere slange vil skrues på siden gjengere på nyere slanger viser seg å være bredere. Er det noen som har hatt ett likt problem eller har noen greie forslag til løsninger? Beklager dårlig beskrivelse av problemet.. håper det holder. 0 Siter
laban Skrevet 30. juni 2016 Skrevet 30. juni 2016 Jeg har ikke peiling, men hvis du leser gjennom denne tråden, får du kanskje noen ideer både om hva som kan løse problemet og hvordan det absolutt ikke bør løses: http://vgd.no/forbruker/hus-hage-og-oppussing/tema/1807779/tittel/overgang-fra-kran-til-benkoppvaskmaskin Jeg støtter de som mener du bør søke råd hos fagfolk - vannskader er dyre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.