Gå til innhold

Hva syntes du om sommeren så langt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Madelenemie
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har den stått til forventningene?

Anonymkode: ef008...5a2

Nei,

Jeg har fått en deprimert hage, og jeg gruer meg til å gå ut i den.

I deprimerte hager gror alt som ikke skal, og kveler det som normalt gir glede.

Annonse

AnonymBruker

Mine største forventninger til sommeren er lyse dager og anledning til å være mye utendørs. I tillegg har jeg fått bade og sole meg. I ferien ønsker jeg høyere temperaturer enn når jeg går på jobb. Jeg har sluttet å ha forventninger om å ligge på en strand og bade hele sommeren. Jeg liker variasjon. 

Har man forventning om soling og bading hele sommeren, vil mange bli skuffet. Prøver vi å få de beste opplevelser ut av det været som er, kan vi få en fin sommer. Men jeg må innrømme at blir det regn og vind hver dag i 3 uker når jeg ferierer, blir nok jeg også skuffet.

Anonymkode: ee288...94b

Ja, den har stått til forventningene uten at det nødvendigvis er så bra. Jeg syns egentlig sommeren er ganske masete. Men det er fint på fjellet da, når det er såpass temp at man faktisk kan sitte og slappe av litt uten å fryse ihjel ;) Men jeg kan jo ikke bo på fjellet hele sommeren og her nede i lavlandet syns jeg det bare er mas.

AnonymBruker
15 minutter siden, Trine skrev:

Ja, den har stått til forventningene uten at det nødvendigvis er så bra. Jeg syns egentlig sommeren er ganske masete. Men det er fint på fjellet da, når det er såpass temp at man faktisk kan sitte og slappe av litt uten å fryse ihjel ;) Men jeg kan jo ikke bo på fjellet hele sommeren og her nede i lavlandet syns jeg det bare er mas.

Er det mas å bare være hjemme?

Må innrømme at jeg er ganske opptatt av været om sommeren, og så langt i år har jo ikke sommerværet vært mye å skryte av her på Østlandet.

Det positive er at jeg går ut i ferie først om to uker og jeg har fortsatt håp om at sommervarmen kommer til da :).

Utover været har sommeren så langt vært fin, kan vel si terningkast 5, sånn omtrent.

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det mas å bare være hjemme?

Jeg er ikke bare hjemme, men det er litt mas hjemme også. Snegler som må drepes, plen som må klippes, trær som vokser over evne, mygg, flått, varmt, pollen....

Annonse

AnonymBruker
5 minutter siden, Trine skrev:

Jeg er ikke bare hjemme, men det er litt mas hjemme også. Snegler som må drepes, plen som må klippes, trær som vokser over evne, mygg, flått, varmt, pollen....

Her var det mye klagings.

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en ikke liker noenting, er det ikke klaging om man klager over alt?

Anonymkode: 581aa...1be

Jo, men når noe spør så får de et ærlig svar ;) Jeg har ikke nektet for at det er klaging, men jeg gidder ikke late som at jeg liker noe jeg ikke liker. Å mislike noe oppfattes som klaging så da får det bli klaging da.

AnonymBruker
31 minutes ago, Trine said:

Jo, men når noe spør så får de et ærlig svar ;) Jeg har ikke nektet for at det er klaging, men jeg gidder ikke late som at jeg liker noe jeg ikke liker. Å mislike noe oppfattes som klaging så da får det bli klaging da.

Nå klaget du igjen.

Anonymkode: 581aa...1be

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...