Gå til innhold

Hva syntes du om sommeren så langt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minute ago, AnonymBruker said:

Ja dere som jobber er "helter" når dere blir syke (og kanskje må på sykehus), og fortsetter heroisk videre, men vi trygda snyltere må leve i skam.

Anonymkode: 581aa...1be

Ok, skjønner. Vi har ikke lov til å klage. Det som kompliserer det hele en smule er at vi heller ikke har lov til å gi uttrykk for at vi har det bra. Det foretrukne er at vi avstår helt fra å svare her, er det sånn man skal tolke deg? Eller ønskes det at vi kun klapper på skuldre og gir likes?

AnonymBruker
Just now, tonie said:

Ok, skjønner. Vi har ikke lov til å klage. Det som kompliserer det hele en smule er at vi heller ikke har lov til å gi uttrykk for at vi har det bra. Det foretrukne er at vi avstår helt fra å svare her, er det sånn man skal tolke deg? Eller ønskes det at vi kun klapper på skuldre og gir likes?

Klag i vei, jeg snakker om hvordan samfunnet ser på det. Mange trygda er utstøtt. Ikke at de nødvendigvis er noe sykere eller har det noe verre, hvem vet? Men folk hater dem.

AnonymBruker
2 minutter siden, tonie skrev:

Dere slipper skammen og fordømmelsen. Det bør dere være glad for.

Anonymkode: ef008...5a2

2 minutes ago, AnonymBruker said:

Klag i vei, jeg snakker om hvordan samfunnet ser på det. Mange trygda er utstøtt. Ikke at de nødvendigvis er noe sykere eller har det noe verre, hvem vet? Men folk hater dem.

Jeg synes det ser ut som det er mer hat og forakt andre veien.

AnonymBruker
Just now, tonie said:

Jeg synes det ser ut som det er mer hat og forakt andre veien.

Ja, de trygda snylterene har selvsagt forakt for de som sørger for at hjulene går rundt og betaler skatt!

Selvsagt!

Så lavt har de synket!!!!!!

Annonse

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, de trygda snylterene har selvsagt forakt for de som sørger for at hjulene går rundt og betaler skatt!

Selvsagt!

Noe sånt.

5 minutes ago, AnonymBruker said:

Dere slipper skammen og fordømmelsen. Det bør dere være glad for.

Jeg tror det er mindre fordømmelse rundt omkring enn dere her inne beskriver. Jeg er i arbeidslivet og bør vel vite litt om hvordan det er der? Jeg kan telle på en hånd de gangene jeg har hørt noen fordømme uføre. 

14 minutes ago, AnonymBruker said:

Selvsagt!

Nå er jeg luta lei av den destruktive klynkekveruleringen her inne. Jeg har vært her nesten 20 år nå(...), og det er noen år for lenge. Ha det bra, god sommer og lykke til videre alle sammen!

AnonymBruker
20 minutes ago, tonie said:

Nå er jeg luta lei av den destruktive klynkekveruleringen her inne. Jeg har vært her nesten 20 år nå(...), og det er noen år for lenge. Ha det bra, god sommer og lykke til videre alle sammen!

Er DKK en diagnose i ICD-10?

Nicklusheletida
14 timer siden, Kayia skrev:

Ja, fra de fullverdige livs perspektiv har sommeren fram til nå vært mer enn superb! :) Allerede før jeg går ut i ferie neste uke har jeg vært på festivaler, sett spel ute i finvær, vært på jubileum, bursdagsselskap, på hagefester og på vennefester med god grillmat etc, og har kost meg masse. Denne uken avspaserer jeg når det passer sånn, sover lenge innimellom, sysler i hagen når jeg gidder, drikker kaffe og vin med venner, og regn ser vi knapt. Reiser bort neste uke på innholdsrik ferie med sønn, sønns venner og manns og mine venner, og når nesa vendes nordover fra Atlanterhavskysten står nye besøk, flere festivaler og annen morro for tur. Livet smiler, kontoen er full, og snart er skogen full av sopp også. Liver er herlig dere! ❤️ 

Jeg er i samme kategori :) Første ferieuka overgikk mine drømmer. Fikk gjort alt jeg drømte om. Fjellturer, masse frisk luft og sosial omgang med flere barndomsvenner. Været ble helt ok, men så har jeg heller ikke lagt inn strandliv i ferieplanen min. 

I morgen reiser jeg på ny ferie. Bare meg kjæresten denne gang og jeg tror det blir en veldig fin ferie det også :)

Livet mitt er ganske fullverdig for tiden :)

8 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg er i samme kategori :) Første ferieuka overgikk mine drømmer. Fikk gjort alt jeg drømte om. Fjellturer, masse frisk luft og sosial omgang med flere barndomsvenner. Været ble helt ok, men så har jeg heller ikke lagt inn strandliv i ferieplanen min. 

I morgen reiser jeg på ny ferie. Bare meg kjæresten denne gang og jeg tror det blir en veldig fin ferie det også :)

Livet mitt er ganske fullverdig for tiden :)

Høres ut som både fin, avslappende og kos ferie☺️ Jeg måtte ta en ad hoc jobbeøkt denne uka - av og til må man bare slippe det man har i hendene i min jobb - men fra neste uke blir det ferie non stop til 3. august☺️ Skal sykle en uke i Sør-Europa, så noen dager på stranden, og tilslutt en uke med en stor, flott gjeng på en nedlagt vingård. Vi blir rett over 20 pers, inkl jr og tre kompiser som også ville være med hehe☺️ Dét ble vi både overrasket og glade for må jeg innrømme!☺️

Diden ferien ble forkortet tar jeg en uke eller to til høsten om det passer sånn☺️

AnonymBruker
5 minutes ago, Kayia said:

Høres ut som både fin, avslappende og kos ferie☺️ Jeg måtte ta en ad hoc jobbeøkt denne uka - av og til må man bare slippe det man har i hendene i min jobb - men fra neste uke blir det ferie non stop til 3. august☺️ Skal sykle en uke i Sør-Europa, så noen dager på stranden, og tilslutt en uke med en stor, flott gjeng på en nedlagt vingård. Vi blir rett over 20 pers, inkl jr og tre kompiser som også ville være med hehe☺️ Dét ble vi både overrasket og glade for må jeg innrømme!☺️

Diden ferien ble forkortet tar jeg en uke eller to til høsten om det passer sånn☺️

Så bra! :) Dette har du nok fortjent. :)

Annonse

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå må du slutte å overføre dine egne greier ut på andre. Skjerp deg.

AnonymBruker
53 minutter siden, Kayia skrev:

Høres ut som DOL-folker har fullverdige ferier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...