Gå til innhold

Hva syntes du om sommeren så langt?

Anbefalte innlegg

Nicklusheletida
1 time siden, Kayia skrev:

Høres ut som både fin, avslappende og kos ferie☺️ Jeg måtte ta en ad hoc jobbeøkt denne uka - av og til må man bare slippe det man har i hendene i min jobb - men fra neste uke blir det ferie non stop til 3. august☺️ Skal sykle en uke i Sør-Europa, så noen dager på stranden, og tilslutt en uke med en stor, flott gjeng på en nedlagt vingård. Vi blir rett over 20 pers, inkl jr og tre kompiser som også ville være med hehe☺️ Dét ble vi både overrasket og glade for må jeg innrømme!☺️

Diden ferien ble forkortet tar jeg en uke eller to til høsten om det passer sånn☺️

Å, det høres ut som en fantastisk sommer du har planlagt :)

Jeg reiser utenlands i morgen. Bursdagsgave fra kjæresten. Gleder meg :)

Fortsetter under...

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som DOL-folker har fullverdige ferier.

Anonymkode: ef008...5a2

Ja det sa jeg vel allerede i det første innlegget. Svært fullverdig vil jeg faktisk si! 

Du da, fullverdig eller bare trygdecolasommer? Virker som dét er de to eneste kategoriene her på dol for tiden? ;):P 

21 timer siden, tonie skrev:

Nå er jeg luta lei av den destruktive klynkekveruleringen her inne. Jeg har vært her nesten 20 år nå(...), og det er noen år for lenge. Ha det bra, god sommer og lykke til videre alle sammen!

Ikke la klagerne seire og forvinn helt da Tonie- innleggene dine er gull verd her inne :) Håper du får en fin sommer! :) 

AnonymBruker
Just now, Kayia said:

Ja det sa jeg vel allerede i det første innlegget. Svært fullverdig vil jeg faktisk si! 

Du da, fullverdig eller bare trygdecolasommer? Virker som dét er de to eneste kategoriene her på dol for tiden? ;):P 

Ang. fullverdig så er det ikke "to kategorier". Enten så er det FULLverdig, eller så er det ikke fullverdig. Enten så er noe på maks, eller så er det ikke på maks. Det går såklart an å ha 99% verdig, men det er ikke fullt før det er 100%. Enkel logikk.

Anonymkode: 581aa...1be

AnonymBruker
Just now, Kayia said:

Ikke la klagerne seire og forvinn helt da Tonie- innleggene dine er gull verd her inne :) Håper du får en fin sommer! :) 

Hun gav meg en latter med hennes begrep; "destruktiv klynkekverulering". :)

It's funny cause it is true!

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hun gav meg en latter med hennes begrep; "destruktiv klynkekverulering". :)

It's funny cause it is true!

:) Tonie er rett som det er svært presis og treffende i sine karakteristikker! 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...