Gå til innhold

Hvordan finne en savnet mobil?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nå begynner jeg å bli tankefull og lurer på hvor i alle dagen jeg kan ha gjort av den mobilen. Jeg tenkte å skrive det her får å få noe tips. Sist jeg husker å ha hatt mobilen er for snart to månder siden, på 17. mai. Jeg husker å ha hatt den i jakkelommen min. Jeg har skjekket der og der er den ikke. Tror ikke jeg kan ha mistet den mens vi så på togen, tror jeg fortsatt hadde mobilen da jeg kom hjem. Senere den dagen var vi på besøk hos ei vi kjenner, men da tror jeg ikke at jeg hadde mobilen. I så fall om jeg hadde mistet den hadde hun nok ringt. Etter det var på Kiwi. Jeg tenker nok nå at den kanskje kan være der, men er ikke sikker, for dagen etterpå så tror jeg at jeg hadde den da jeg skulle til tentamen. Hodet mitt er nesten helt blankt. Jeg husker nesten ikke noe fra etter det, om jeg hadde den eller ikke. Noen tips om hvordan jeg kan finne den? Takk

Anonymkode: 1ca67...b8b

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/412498-hvordan-finne-en-savnet-mobil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må bare lete grundigere gjennom alle tenkelige og utenkelige steder hjemme hos deg selv. Den kan ha falt ut og glidd inn mlm sofaputene, ligge under setet i bilen, være i en helt annen jakkelomme osv osv. 

Er den mistet utenfor boligen din er den umulig å finne, dersom du ikke har meg konkrete oppfatninger om hvor den kan være. Dessuten er det gått veldig lang tid mtp å finne den andre steder. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...