Blomsterfluen Skrevet 17. juli 2016 Skrevet 17. juli 2016 Og idet jeg trakk ut rasklader kontakten fra telefonen, skrudde lyset seg på i taket her på spania leiligheten og det var da samsung gear appen spammet mobilen min og startet opp 3 ganger uten å ville avsluttes. Er dette noe åndelig, som poltergeizts eller noe sånt, siden jeg også fant blodige barberblader i en beholder her i leiligheten? (At noen har tatt selvmord, og nå gjør de poltergeizt ugang i leiligheten, ved å ødelegge mobilen min, og senere ødelegge nettbrettet mitt som forresten ogaå er merkelig i oppførselen her...) note 4en begynte å trøble med appene fra den dagen vi kom til leiligheten her i spania. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2016 Skrevet 17. juli 2016 1 time siden, Blomsterfluen skrev: Og idet jeg trakk ut rasklader kontakten fra telefonen, skrudde lyset seg på i taket her på spania leiligheten og det var da samsung gear appen spammet mobilen min og startet opp 3 ganger uten å ville avsluttes. Er dette noe åndelig, som poltergeizts eller noe sånt, siden jeg også fant blodige barberblader i en beholder her i leiligheten? (At noen har tatt selvmord, og nå gjør de poltergeizt ugang i leiligheten, ved å ødelegge mobilen min, og senere ødelegge nettbrettet mitt som forresten ogaå er merkelig i oppførselen her...) note 4en begynte å trøble med appene fra den dagen vi kom til leiligheten her i spania. Ikke noe åndelig. Kan være ustabil strømforsyning. Anonymkode: df714...8ce 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 17. juli 2016 Forfatter Skrevet 17. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke noe åndelig. Kan være ustabil strømforsyning. Anonymkode: df714...8ce Ok. Jeg sjekket nettopp nettet om hva løsningen kunne være. Jeg trykket taggen i usb lader inngangen på note 4en litt oppover. Nå lader mobilen og er i orden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.