AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 Skrevet 19. juli 2016 Tidligere var det vanlig at personer som tilhørte arbeiderklassen mente arbeidere var urettferdig behandlet av kapitalister og hvitsnipper. I dag mener de at urettferdigheten går på endel av de mange trygdede. Det er den moderne "adel", i deres øyne. Personer med usynlige funksjonshemninger og personer som urettmessig får trygd. Og hvorfor ikke, når det kanskje ikke er stort mer å hente på belastende kroppsarbeid. Personer i underbetalte stillinger som før eller siden ender opp med skader. Man får holde seg for seg selv, eller oppsøke andre i samme situasjon på dagsentere eller lignende. Verden er et tøft sted, og det er mye man må lære seg å tåle. Anonymkode: d8f41...ca6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 Skrevet 19. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tidligere var det vanlig at personer som tilhørte arbeiderklassen mente arbeidere var urettferdig behandlet av kapitalister og hvitsnipper. I dag mener de at urettferdigheten går på endel av de mange trygdede. Det er den moderne "adel", i deres øyne. Personer med usynlige funksjonshemninger og personer som urettmessig får trygd. Og hvorfor ikke, når det kanskje ikke er stort mer å hente på belastende kroppsarbeid. Personer i underbetalte stillinger som før eller siden ender opp med skader. Man får holde seg for seg selv, eller oppsøke andre i samme situasjon på dagsentere eller lignende. Verden er et tøft sted, og det er mye man må lære seg å tåle. Anonymkode: d8f41...ca6 Er det virkelig så ille? Anonymkode: d6f03...0d1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 Skrevet 19. juli 2016 1 minute ago, AnonymBruker said: Er det virkelig så ille? Anonymkode: d6f03...0d1 Det er subjektivt, personlig liker jeg ikke at "alle" har noe imot en, og det er ensomt. Anonymkode: d8f41...ca6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 Skrevet 19. juli 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er subjektivt, personlig liker jeg ikke at "alle" har noe imot en, og det er ensomt. Anonymkode: d8f41...ca6 Mulig man må jobbe med seg selv. Men hva vet jeg, som nesten ikke har kontakt med noen. Men men. Anonymkode: d6f03...0d1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2016 Skrevet 19. juli 2016 8 minutes ago, AnonymBruker said: Mulig man må jobbe med seg selv. Men hva vet jeg, som nesten ikke har kontakt med noen. Men men. Anonymkode: d6f03...0d1 Man må nok det. Da er det bare å sette i gang arbeidet, chop chop. Anonymkode: d8f41...ca6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.