AnonymBruker Skrevet 21. juli 2016 Skrevet 21. juli 2016 Mine tanker går til alle som er berørt av ABB's grusomme gjerninger denne dagen. Kan ikke fatte hvor grusomt det må ha vært for de stakkars ungdommene som var på Utøya den dagen. Jeg får vondt inni meg. Anonymkode: fdd94...99b 1 Siter
Inner self Skrevet 22. juli 2016 Skrevet 22. juli 2016 Ja, det var en horribel handling. Totalt meningsløs. Hva fanken mente ABB skulle komme ut av det? En sann psykopat er det han er. 0 Siter
Kalevaala Skrevet 22. juli 2016 Skrevet 22. juli 2016 (endret) 7 timer siden, Inner self skrev: Hva fanken mente ABB skulle komme ut av det? Han betraktet seg selv som igangsetteren av den store, avgjørende borgerkrigen mellom muslimer og den innfødte, hvite befolkningen i Europa. Men hvorfor plaffe ned i hovedsak hvite tenåringer samlet til sitt årlige AUF-stevne på Utøya? Fordi de var fremtidens forrædere, forklarte han. Og under rettsaken ga han enda en begrunnelse: Hensikten var å gjøre noe så uhyrlig at de som delte hans anti-islamske og innvandringsfiendtlige syn ville bli smittet av hans monstrøsitet. Ved at det politisk korrekte Norge ville komme til å brennemerke dem han anså som sine meningsfeller og ekskludere dem fra det gode selskap, forutså han at de ville bli radikalisert og gripe til mer ekstreme midler. Men han feilberegnet sitt publikum Endret 22. juli 2016 av Kalevaala Endret layout 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.