Blomsterfluen Skrevet 26. juli 2016 Skrevet 26. juli 2016 Her er et av de vakre pinnedyrvennene mine. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. juli 2016 Skrevet 26. juli 2016 38 minutter siden, Blomsterfluen skrev: Her er et av de vakre pinnedyrvennene mine. Snodige og fascinerende skapninger. Hvor lang er den? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 26. juli 2016 Forfatter Skrevet 26. juli 2016 3 minutter siden, Lillemus skrev: Snodige og fascinerende skapninger. Hvor lang er den? Jeg har ikke målebånd så jeg vet ikke. De elsker å klatre. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. juli 2016 Skrevet 26. juli 2016 20 minutter siden, Blomsterfluen skrev: Jeg har ikke målebånd så jeg vet ikke. De elsker å klatre. Men dekker den håndflaten din i lengden eller er den mer som en langefinger? Har bare sett de som ser ut som en pinne og de var ganske små, som en finger kanskje, men bein. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 26. juli 2016 Forfatter Skrevet 26. juli 2016 1 time siden, Lillemus skrev: Men dekker den håndflaten din i lengden eller er den mer som en langefinger? Har bare sett de som ser ut som en pinne og de var ganske små, som en finger kanskje, men bein. De dekker håndflaten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.