Gå til innhold

Dere som har hatt blod på papiret?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Heisann!

Noen av dere som har merket blod på papiret når dere har tørket dere etter avføirng? Hvordan ser det ut? Er hele papiret rødt?

Fordi merket to røde flekker på papiret her om dagen, på hver sin side, men er rimelig sikker at det ikke er blod og at det bare er skorper av mat(???)

Anonymkode: d1819...494

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/412731-dere-som-har-hatt-blod-p%C3%A5-papiret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, Trine skrev:

To røde flekker er ikke noe å bry seg om, men hva slags mat spiser du som gir røde flekker på papiret? Hva mener du egentlig med skorper av mat?

Den dagen spiste jeg ingeting hele dagen( ja du leste riktig), før jeg spiste 4-5 jordbær. Litt senere hadde jeg avføring og på papiret var det nøtter og to røde biter/flekker på hver sin side av papiret. Dette tror jeg kan skyldes jordbærene jeg spiste da, og at de har sust lett forbi systemet grunnet lite matinntak.

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heisann!

Noen av dere som har merket blod på papiret når dere har tørket dere etter avføirng? Hvordan ser det ut? Er hele papiret rødt?

Fordi merket to røde flekker på papiret her om dagen, på hver sin side, men er rimelig sikker at det ikke er blod og at det bare er skorper av mat(???)

Om man er såpass sår i endetarmsåpningen at det blir blod på papiret vil man vel merke det når man tørker seg. Paprika kan gi små røde biter i avføringen, men jeg tror ikke det er så lett å mista det for å være blod akkurat. Et lite blodspor en sjelden gang er ikke noe å bry seg om, men mengder og blod som kommer titt og ofte bør man kanskje ta en tur til legen for.

Inntak av rødbeter kan gi morsomme utslag i doskåla dagen etter forresten...

AnonymBruker
13 minutter siden, Lillemus skrev:

Om man er såpass sår i endetarmsåpningen at det blir blod på papiret vil man vel merke det når man tørker seg. Paprika kan gi små røde biter i avføringen, men jeg tror ikke det er så lett å mista det for å være blod akkurat. Et lite blodspor en sjelden gang er ikke noe å bry seg om, men mengder og blod som kommer titt og ofte bør man kanskje ta en tur til legen for.

Inntak av rødbeter kan gi morsomme utslag i doskåla dagen etter forresten...

Den dagen spiste jeg ingeting hele dagen( ja du leste riktig), før jeg spiste 4-5 jordbær. Litt senere hadde jeg avføring og på papiret var det nøtter og to røde biter/flekker på hver sin side av papiret. Dette tror jeg kan skyldes jordbærene jeg spiste da, og at de har sust lett forbi systemet grunnet lite matinntak.

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordøyer du ikke maten siden du vet det var nøtter? Var sikkert jordbær du så. Noen ganger går systemet ganske fort. Frukt øker tempoet på fordøyelsen og du hadde jo ikke fått i deg noe som kunne bremse prosessen.

Annonse

AnonymBruker
23 minutter siden, Trine skrev:

Fordøyer du ikke maten siden du vet det var nøtter? Var sikkert jordbær du så. Noen ganger går systemet ganske fort. Frukt øker tempoet på fordøyelsen og du hadde jo ikke fått i deg noe som kunne bremse prosessen.

Hva mener du med at jeg ikke fordøyer maten?

Men ja kan være jordbær ja. Så ut som en skorpe/bit. Var liksom ikke vanlig blod spor

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med at jeg ikke fordøyer maten?

Men ja kan være jordbær ja. Så ut som en skorpe/bit. Var liksom ikke vanlig blod spor

Bare tenkte at nøttene kom omtrent hele ut, siden du så det var nøtter. Da kan du jo ikke ha fordøyd maten særlig bra.

AnonymBruker
34 minutter siden, Trine skrev:

Bare tenkte at nøttene kom omtrent hele ut, siden du så det var nøtter. Da kan du jo ikke ha fordøyd maten særlig bra.

Ikke hele nøtter selvsagt. Men var en del av nøtta på papiret. Høres det sannsynlig ut at jordbæret også kan ha kommet ut sammen?

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke hele nøtter selvsagt. Men var en del av nøtta på papiret. Høres det sannsynlig ut at jordbæret også kan ha kommet ut sammen?

Ja, det er sannsynlig at jordbæra kom ut samtidig.

Annonse

3 timer siden, Lillemus skrev:

Det er vel i overkant å svelge nøtter hele ja... :blink:

Det er vel ihvertfall en grunn til at de ikke skal gis til små barn. Skulle vel klart å svelge en peanut hel om jeg hadde skylt den ned med vann, men det er vel neppe en normal måte å spise nøtter på ;) Og det er nok anbefalt å tygge dem siden de ikke løser seg opp om de skulle sette seg fast i halsen.

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser du skriver til trådstarter, men hvordan mener du at jordbær kan komme ut på avføringa? Blir jo ikke fordøyt.

Hva mener du? Hvor tror du det blir av jordbæra når du har spist dem? De blir ikke liggende inni kroppen. Heh, det skulle tatt seg ut om man hadde hatt et jordbærlager.

AnonymBruker
1 time siden, Trine skrev:

Hva mener du? Hvor tror du det blir av jordbæra når du har spist dem? De blir ikke liggende inni kroppen. Heh, det skulle tatt seg ut om man hadde hatt et jordbærlager.

Ts som skriver nå.

Må nevnes at jordbærene spiste jeg 2 timer ca før jeg hadde den avføringen. Kan de komme ut så fort? 

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts som skriver nå.

Må nevnes at jordbærene spiste jeg 2 timer ca før jeg hadde den avføringen. Kan de komme ut så fort? 

Det hørtes litt fort ut. Jeg vet ikke om det er mulig. Hva spiste du dagen før da?

AnonymBruker
12 timer siden, Trine skrev:

Det hørtes litt fort ut. Jeg vet ikke om det er mulig. Hva spiste du dagen før da?

Spiste veldig lite mat de to dagene. Spiste ihvertfall endel vannmelon. Men på den dagen jeg spiste jordbær så spiste jeg bare 3-4 jordbær og det var det.

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spiste veldig lite mat de to dagene. Spiste ihvertfall endel vannmelon. Men på den dagen jeg spiste jordbær så spiste jeg bare 3-4 jordbær og det var det.

Hvorfor spiser du ikke?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...