Gå til innhold

Dere som har hatt blod på papiret?

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spiste veldig lite mat de to dagene. Spiste ihvertfall endel vannmelon. Men på den dagen jeg spiste jordbær så spiste jeg bare 3-4 jordbær og det var det.

Anonymkode: d1819...494

Ok, jeg vet ikke hvordan det er når man spiser så lite mat, men normalt så tar det noen timer for maten å passere hele systemet. Men spiller det noen rolle hva det var du så på papiret?

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, Trine skrev:

Ok, jeg vet ikke hvordan det er når man spiser så lite mat, men normalt så tar det noen timer for maten å passere hele systemet. Men spiller det noen rolle hva det var du så på papiret?

Ja eller så blir jeg ikke bekymret :).

Men jeg synes det hørtes sannsynlig ut at jordbæret kan ha kommet ut med nøttene? Betyr at maten ikke ble fordøyd?

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja eller så blir jeg ikke bekymret :).

Men jeg synes det hørtes sannsynlig ut at jordbæret kan ha kommet ut med nøttene? Betyr at maten ikke ble fordøyd?

Kan ikke ha blitt fordøyd særlig godt ihvertfall for fordøyelsessystemet bruker normalt 24 timer +/- 8 timer. Fiberrik mat kan bruke kortere tid og fet mat kan bruke lengre tid. Men ca 2 timer så må jo jordbæra ha rast igjennom systemet og da kan ikke kroppen ha klart å ta opp særlig mye næring. Men det høres jo ut som du omtrent aldri spiser så fordøyelsessystemet ditt er nok ikke helt som det skal.

Om det var jordbær eller blod har ingenting å si, det er uansett ikke noe farlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...