Gå til innhold

Har du hatt en trivelig sommer?

Trivelig sommer  

8 stemmer

1. 1. Trivelig sommer i år?

• Ja
      6
    • Nei
      2
  2. 2. Gleder du deg til høsten?

• Ja
      5
    • Nei
      3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 minutter siden, Lillemus skrev:

Ja. :) Kunne tenkt meg et par uker til med ferie, men... Nå er det vel ikke noe ekstra fri før til jul og selv da er det vel kun en eneste ekstra fridag. Jaja, kunne vært verre. :) 

Nei, så jævlig. Har ikke tenkt over jula, måtte sjekke nå. Den kunne jo ikke truffet dårligere. Jeg sitter jo bare her og "later" meg, men nå fikk jeg litt vondt av alle de som nesten ikke får juleferie.

AnonymBruker
36 minutter siden, Lillemus skrev:

Ja. :) Kunne tenkt meg et par uker til med ferie, men... Nå er det vel ikke noe ekstra fri før til jul og selv da er det vel kun en eneste ekstra fridag.

Dere arbeidsfolk er ikke så glade i arbeidet som dere later som. Kunne nok tenkt dere ferie hele året.

Anonymkode: 34e69...a09

AnonymBruker
2 hours ago, Lillemus said:

Ja. :) Kunne tenkt meg et par uker til med ferie, men... Nå er det vel ikke noe ekstra fri før til jul og selv da er det vel kun en eneste ekstra fridag. Jaja, kunne vært verre. :) 

Bra noen trekker kjerren da, og ikke bare har sugerøret i honningkrukken.

Anonymkode: abbec...a49

Annonse

Nicklusheletida
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere arbeidsfolk er ikke så glade i arbeidet som dere later som. Kunne nok tenkt dere ferie hele året.

Anonymkode: 34e69...a09

Nei, vi vil nok ha mest mulig fri vi også, men så er vi likevel glad for at vi arbeider.

Det er fullt mulig det, skjønner du :)

AnonymBruker
2 hours ago, Trine said:

Nei, så jævlig. Har ikke tenkt over jula, måtte sjekke nå. Den kunne jo ikke truffet dårligere. Jeg sitter jo bare her og "later" meg, men nå fikk jeg litt vondt av alle de som nesten ikke får juleferie.

Uffa, synd på dem.

Nicklusheletida
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vi navere er glade vi slipper det.

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vi navere er glade vi slipper det.

Slik virker det ikke så mye som du skriver om det.

påskelilje
38 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Nei, vi vil nok ha mest mulig fri vi også, men så er vi likevel glad for at vi arbeider.

Ja, det er mulig.

Er glad jeg er frisk og kan jobbe, men skulle gjerne hatt mye mer fri enn det jeg har. Kunne fint hatt 6 uker sommerferie, og 4 uker til i løpet av året :-)

påskelilje

Ja, jeg har og har hatt en fin sommer. Har ikke gjort så mye, men nytt de tre ukene i rolige omgivelser sammen med familien. Nå er det et par ukers jobbing før vi skal på en utenlandstur, alle fem. Det blir faktisk første uka i sommer at alle fem har fri samtidig :-D

Jeg trykket NEI på om jeg gleder meg til høsten. Jeg elsker sommeren og vil gjerne at den skal vare lenger enn den gjør. Men når høsten først kommer, pleier det å være helt greit. Jeg gruer meg ikke til høsten, men tar det som det kommer :-)

Endret av påskelilje

Annonse

48 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

8 minutter siden, påskelilje skrev:

Ja, det er mulig.

Er glad jeg er frisk og kan jobbe, men skulle gjerne hatt mye mer fri enn det jeg har. Kunne fint hatt 6 uker sommerferie, og 4 uker til i løpet av året :-)

Jeg gadd ikke svare på de innleggene der engang, det er visst ikke grenser for hvor mange ganger den personen skal gi uttrykk for at vi som er friske og i jobb er misunnelige på de som er syke og går hjemme og får pengene rett inn på konto. Må egentlig være ganske fint å føle det sånn? For hvis de de mener at alle andre er misunnelige på dem så må de jo mene at de selv har det ganske så bra? ;) 

Nicklusheletida
2 minutter siden, påskelilje skrev:

Ja, det er mulig.

Det hadde vært noe :) Jeg hadde 3 uker. De ble slik jeg drømte om på fårhånd og enda bedre, men 3 uker går fort. Nå skal jeg ha 4 dager fri i september. Den ene dagen skal brukes før konfirmasjonen. De 3 andre dagene i forbindelse med helg, slik at kjæresten og jeg får 5 dager på fjellet ett eller annet sted.

Ellers skal jeg ha en ekstra fridag i jula.

Nicklusheletida
14 minutter siden, påskelilje skrev:

Ja, jeg har og har hatt en fin sommer. Har ikke gjort så mye, men nytt de tre ukene i rolige omgivelser sammen med familien. Nå er det et par ukers jobbing før vi skal på en utenlandstur, alle fem. Det blir faktisk første uka i sommer at alle fem har fri samtidig :-D

Jeg trykket NEI på om jeg gleder meg til høsten. Jeg elsker sommeren og vil gjerne at den skal vare lenger enn den gjør. Men når høsten først kommer, pleier det å være helt greit. Jeg gruer meg ikke til høsten, men tar det som det kommer :-)

Og jeg liker høsten aller best :) Noen dager på fjellet når fargene er på sitt aller vakreste, det må jeg ha hvert år. Balsam for sjela :)

AnonymBruker
2 minutes ago, Nicklusheletida said:

Sikkert fordi du bare sitter her og ikke gjør noe.

Lag deg planer, slik at du har noe å glede deg til. 

Ja det har du nok rett i. Får prøve å gjøre noe da... men det er ikke noe motiverende å gjøre ting når mange ser på det som tegn til at man egentlig ikke har krav på trygda.

3 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Det hadde vært noe :) Jeg hadde 3 uker. De ble slik jeg drømte om på fårhånd og enda bedre, men 3 uker går fort. Nå skal jeg ha 4 dager fri i september. Den ene dagen skal brukes før konfirmasjonen. De 3 andre dagene i forbindelse med helg, slik at kjæresten og jeg får 5 dager på fjellet ett eller annet sted.

Ellers skal jeg ha en ekstra fridag i jula.

Imingfjell er skikkelig skikkelig fint på høsten :) (bare et tips fra fjellgeita)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...