Gå til innhold

legevakta til Nydalen. Hvor mange km?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nicklusheletida
4 minutter siden, Trine skrev:

Hahaha...var ihvertfall 5 km nrogeskart ville ha det til å være om man følger Akerselva til Storo senteret :)

Det er mulig han bare ville være snill med meg . Jeg driver og forbereder skrytelista til søndag og må vite hvor langt jeg har løpt :D

Jeg gikk ned og jogget opp igjen så det blir en mil i dag da. En tur jeg har tatt ofte, men aldri visst hvor langt det er :)

Annonse

9 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Det er mulig han bare ville være snill med meg . Jeg driver og forbereder skrytelista til søndag og må vite hvor langt jeg har løpt :D

Jeg gikk ned og jogget opp igjen så det blir en mil i dag da. En tur jeg har tatt ofte, men aldri visst hvor langt det er :)

Ok. Så snill han er ;)

1 mil i dag blir nok riktig ja. Forbereder skrytelista til søndag allerede på mandag?

Nicklusheletida
23 minutter siden, Trine skrev:

Hahaha...var ihvertfall 5 km nrogeskart ville ha det til å være om man følger Akerselva til Storo senteret :)

Nicklusheletida
1 minutt siden, Trine skrev:

Ok. Så snill han er ;)

1 mil i dag blir nok riktig ja. Forbereder skrytelista til søndag allerede på mandag?

He he ja :) Jeg hadde løpt uansett altså . Målet mitt fremover er at jeg skal løpe denne ruta lettere og lettere med færrest mulig stopp. 

2 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

He he ja :) Jeg hadde løpt uansett altså . Målet mitt fremover er at jeg skal løpe denne ruta lettere og lettere med færrest mulig stopp. 

Du er gæærn! Er ikke området langs akerselva nede ved legevakta et av de skumleste stedene å ferdes? Nei, takke meg til skogen og fjellet :D Så får man dratt på med litt høydemeter i samme slengen ;)

Nicklusheletida
6 timer siden, Trine skrev:

Du er gæærn! Er ikke området langs akerselva nede ved legevakta et av de skumleste stedene å ferdes? Nei, takke meg til skogen og fjellet :D Så får man dratt på med litt høydemeter i samme slengen ;)

Lol, nei Akerselva er et av byens mest populære steder å løpe. Jeg var ikke akkurat alene :) Akerselva er nydelig og det er ikke så mye fjell i Oslo akkurat. 

AnonymBruker
8 hours ago, Trine said:

Virker ikke særlig trygt spør du meg. :D Helt enig!

https://www.youtube.com/watch?v=ZziEKKWq6rI

Anonymkode: 7081f...e41

2 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Lol, nei Akerselva er et av byens mest populære steder å løpe. Jeg var ikke akkurat alene :) Akerselva er nydelig og det er ikke så mye fjell i Oslo akkurat. 

Vakker, men skummel :P Nordmarka høres tryggere ut.

Annonse

37 minutter siden, Trine skrev:

Driver du her også og sprer falsk informasjon om Oslo ;-) Jeg går den strekningen flere ganger pr uke, og har aldri verken sett eller opplevd noe som virker skummelt. Jeg går der imidlertid ikke om natta, så mulig virkeligheten er litt annerledes på nattestid.

42 minutter siden, Trine skrev:

Vakker, men skummel :P

På 1970-tallet var elva sterkt forurenset og vanskelig tilgjengelig mange steder.  Derfor var området attraktivt for lysskye aktiviteter.  Men det begynner å bli en god stund siden 1970-tallet tok slutt ;)  Sent på 1980-tallet var turveien ferdig hele veien, og siden da har den til og med blitt utstyrt med belysning.

Endret av laban
Nicklusheletida
1 time siden, Trine skrev:

Blir helst på helg det. Ellers enig med Frosken. Da jeg kom til Oslo på 80-tallet, synes jeg området virket både skummelt og stygt, men det har forandret seg mye siden den gang.

Nicklusheletida
24 minutter siden, Dorthe skrev:

Jeg bor ved gangveien langs elva og vil ha meg frabedt at noen kaller den skummel.  Jeg bor søren meg på den mest idylliske stedet i hele byen og kan fiske laks fra balkongen hvis jeg vil.

Tenkte på deg da jeg jogget forbi leiligheten din, både søndag og i går :)

Nicklusheletida
1 minutt siden, Dorthe skrev:

Jeg ser etter deg stadig vekk når vi er på tur langs elva :D

Får gi deg et lite pip neste gang kanskje :D Må skryte av at jeg løp opp hele helvetesbakken forbi hønseloisa i går og i forgårs. Den bakken kjennes i beina nå. Verste bakken det :) Tok det rolig før jeg startet på den, ellers hadde jeg ikke greid den. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...