Gå til innhold

legevakta til Nydalen. Hvor mange km?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
48 minutes ago, Dorthe said:

Jeg bor ved gangveien langs elva og vil ha meg frabedt at noen kaller den skummel.  Jeg bor søren meg på den mest idylliske stedet i hele byen og kan fiske laks fra balkongen hvis jeg vil.

Laks i Akerselva?! :wacko:

Anonymkode: 7081f...e41

Fortsetter under...

1 time siden, Dorthe skrev:

Jeg bor ved gangveien langs elva og vil ha meg frabedt at noen kaller den skummel.  Jeg bor søren meg på den mest idylliske stedet i hele byen og kan fiske laks fra balkongen hvis jeg vil.

Kult! Kan du ikke prøve å fiske? Vanvittig stilig å kunne gjøre det fra leiligheten 😁

Annonse

Må bare fortelle at jeg ble vanvittig inspirert av innlegget ditt i morges. Hadde ikke tenkt å trene i dag, fordi jeg syklet i går og skal på en sekstimers kjøretur om ikke lenge. MEN siden jeg nå var våken og ikke skulle noe før klokka ett, hoppet jeg i treningstøyet og tok meg en lang tur i skogen her vi bor 😁

Var ute i 1 time og 20 min. Tipper jeg løp ca 50 min av den tiden, det gikk overraskende bra å løpe, selv om jeg ikke har løpt i hele sommer.... husker ikke sist. Mesteparten av løypa er på smal kronglete skogssti, litt på grus og bittelitt på asfalt.

Herlig! Og takk for positiv påvirkning 😄😄😄

Nicklusheletida
4 minutter siden, påskelilje skrev:

Må bare fortelle at jeg ble vanvittig inspirert av innlegget ditt i morges. Hadde ikke tenkt å trene i dag, fordi jeg syklet i går og skal på en sekstimers kjøretur om ikke lenge. MEN siden jeg nå var våken og ikke skulle noe før klokka ett, hoppet jeg i treningstøyet og tok meg en lang tur i skogen her vi bor 😁

Var ute i 1 time og 20 min. Tipper jeg løp ca 50 min av den tiden, det gikk overraskende bra å løpe, selv om jeg ikke har løpt i hele sommer.... husker ikke sist. Mesteparten av løypa er på smal kronglete skogssti, litt på grus og bittelitt på asfalt.

Herlig! Og takk for positiv påvirkning 😄😄😄

Så bra og et er bra at vi inspirerer hverandre :)

Jeg har ikke så veldig mye løpetrening utendørs jeg heller utenom noen få turer med datteren i skogen.Løper mest på tredemølla på Ivo og da som oppvarming. Har prioritert styrketrening, da det er det jeg har følt at jeg trenger mest. Men ellers går jeg mange raske turer i samme område og i skogen i nærheten av der jeg bor og i marka.

Nå har jeg lyst til å begynne å løpe mer utendørs, da jeg kjenner leggen min tåler asfaltløping :)

2 timer siden, frosken skrev:

Driver du her også og sprer falsk informasjon om Oslo ;-) Jeg går den strekningen flere ganger pr uke, og har aldri verken sett eller opplevd noe som virker skummelt. Jeg går der imidlertid ikke om natta, så mulig virkeligheten er litt annerledes på nattestid.

Den andre tråden var kun fordi en mente at folk på bygda levde i konstant frykt for ulv. Det er omtrent like riktig som at kvinner i Oslo lever i konstant frykt for å bli voldtatt. Men hva gjelder Akerselva. Jeg har jobbet rett ved siden av og så nok til å synes det er ubehagelig å gå der ;)

Annonse

AnonymBruker
22 minutes ago, Trine said:

Den andre tråden var kun fordi en mente at folk på bygda levde i konstant frykt for ulv. Det er omtrent like riktig som at kvinner i Oslo lever i konstant frykt for å bli voldtatt. Men hva gjelder Akerselva. Jeg har jobbet rett ved siden av og så nok til å synes det er ubehagelig å gå der ;)

Konstant frykt for ulv er vel omtrent like logisk som konstant frykt for å få en Airbus A380 fra Dubai Airlines i hodet.

Anonymkode: 7081f...e41

Gjest Gargamel

Dere må umiddelbart installere strava eller endomondo på mobilen (gratis). Det er kjedelig å jogge uten en nøyaktig logg over avstand, hastighet, progresjon, kaloriforbrenning etc :)

Pulsklokke med GPS gjør også det samme, men det koster litt penger.

Nicklusheletida
3 minutter siden, Gargamel skrev:

Dere må umiddelbart installere strava eller endomondo på mobilen (gratis). Det er kjedelig å jogge uten en nøyaktig logg over avstand, hastighet, progresjon, kaloriforbrenning etc :)

Takk for tipset :)

13 minutter siden, Gargamel skrev:

Ja, det har jeg egentlig tenkt på en stund (noen år...). Er litt skeptisk til amper, men noen av dem er jo himla greie! Fikk faktisk pulsklokke til jul en gang, men jeg forstod ikke bruksanvisningen, og har aldri brukt den.... 🤔

Skal sjekke ut de to du nevner! Tror løypa min er ca 8,5 km lang, men er ikke sikker. Hadde jo vært greit å vite!

2 timer siden, Gargamel skrev:

Er det ikke på Strava eller Endomondo har det ikke skjedd! ;) 

10 timer siden, Gargamel skrev:

Endomondo lurer deg. Jeg har hatt en mistanke, men i sta fikk jeg somlet meg til å faktisk teste. Jeg gikk en runde som jeg vet er 5,5 km, endomondo sier den var 6,35 km. Er strava bedre?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...