Gå til innhold

legevakta til Nydalen. Hvor mange km?

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Gargamel skrev:

Ikke der jeg kommer fra. I mitt miljø bruker er det Strava som gjelder, men da snakker vi om menn som primært sykler og som er opptatt av å sammenligne tidene vi får på ulike segment.

Kanskje best å sjekke med venner først. Man kan ha på begge app'en samtidig. 

Ja,det er nok slik at Strava hovedsaklig brukes av syklister og løpere som er litt mer enn gjennomsnittlig spreke, mens Endomondo mest brukes av mosjonister til alle typer trim.    

Anbefalingen min er basert på at Påskeliljes trimvaner ligner litt på mine.   

Fortsetter under...

1 time siden, påskelilje skrev:

Hm...

Vil bare ha noe som er enkelt å bruke, har ikke tenkt på å se hva andre driver med. Vet ikke om jeg har behov for det. Men jeg har ikke noen motforestillinger mot Endomondo altså (bortsett fra at navnet høres litt teit ut)

Endomondo er kjempeenkelt synes jeg - men jeg elsker slike ting da! :) Velg aktivitet og trykk start. :) 

3 timer siden, Kalevaala skrev:

Ja,det er nok slik at Strava hovedsaklig brukes av syklister og løpere som er litt mer enn gjennomsnittlig spreke, mens Endomondo mest brukes av mosjonister til alle typer trim.    

Brukte Endomondo på hjemveien. Jeg likte den store runde grønne startknappen 😊

17 timer siden, Lillemus skrev:

happy-face.jpg

Jeg kan jo legge inn manuelt også, etterpå :-)

Nå har jeg lagt inn alle øktene jeg har hatt fra mandag til nå. Funker greit det!

Men hva skal jeg huke av for når jeg tar styrketrening? Vektløfting??? :lol:

Annonse

Den ‎03‎.‎08‎.‎2016 at 12.45, Kalevaala skrev:

Nå har jeg blitt mer kjent med Endomondo. Tror nok jeg fortsetter med den :-)

Men det kommer opp en teit reklame nederst. Melding om at jeg har vunnet en mobiltelefon. Kjempeskeptisk.... liker ikke sånne reklamer. Kan jeg få det bort, tror du?

Endret av påskelilje
13 minutter siden, påskelilje skrev:

Jeg kan jo legge inn manuelt også, etterpå :-)

Nå har jeg lagt inn alle øktene jeg har hatt fra mandag til nå. Funker greit det!

Men hva skal jeg huke av for når jeg tar styrketrening? Vektløfting??? :lol:

:lol: Ja, eller sirkeltrening?

Gjest Gargamel
1 time siden, påskelilje skrev:

Men det kommer opp en teit reklame nederst. Melding om at jeg har vunnet en mobiltelefon. Kjempeskeptisk.... liker ikke sånne reklamer. Kan jeg få det bort, tror du?

Velkommen til trenings-app- verden!

Jeg tipper man må tåle reklame når man bruker gratisversjonen. Det er nok bare å ignorere det. 

5 timer siden, påskelilje skrev:

Hvis du blir premiummedlem så slipper du reklamen. :) Jeg har bare gratisversjonen jeg også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...