Gå til innhold

De burde heller holde kjeft!

Anbefalte innlegg

Jeg var på tur i sta og møtte ei dame. Hun lurte på hva jeg jobbet med. "Nå går jeg på aap, men jeg er egentlig elektriker" svarte jeg, sa at jeg har skadet føttene så jeg kan ikke jobbe som elektriker lenger. Jeg rakk å tenke at nå kommer spørsmålet om hva jeg da skal gjøre. Og jammen hadde jeg rett. "Nei, det er vel ikke så greit å være håndtverker om man har skadet føttene, men kan du ikke få noe tilrettelegging" Eh, vet du hva en håndtverker driver med? Jeg sa ikke det høyt, det hadde vært frekt. Jeg sa bare at det ikke går å tilrettelegge. Jeg forsto jo da at jeg var nødt til å fortelle resten, før regla om alt jeg kunne bli kom. Så jeg sa jeg har adhd så det er ikke bare å plassere meg på et kontor. Men istedefor å si at det ikke er håp hva gjelder medisiner så sa jeg bare at jeg driver og tester ut. Jeg er ferdig med å teste ut, men det trengte jo ikke hun vite. Og da kom det. Har du forsøkt "husker ikke hva hun kalte det"? Det var noe omega-3 greier som skulle smøre noen synapser, eller noe i den duren. Og D-vitamin, det var viktig det. Sole seg i 30 min hver dag. Jada, jeg kan garantere at jeg ikke har d-vit. mangel nå. Jeg bor jo nesten ute. Omega-3 har jeg tatt før også, uten å kunne si at det akkurat hjalp på noe som helst. Jeg valgte å bare jatte med, orket ikke noen diskusjon med en eller annen tilfeldig dame som så gjerne ville at hundene skulle hilse på hverandre. Jeg er usikker, var det hundene hun tenkte på eller var hun selv bare selskapsyk. Altså, dama var hyggelig nok, men vær så snill, spar meg for kostholdsråd. Som om Omega-3 kan kurrere ADHD.

Sånn, det var min lille fredags-klage ;) Velmenende råd fra tilfeldige folk i skogen vil jeg ha meg frabedt!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/412891-de-burde-heller-holde-kjeft/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
13 minutter siden, Trine skrev: