Gå til innhold

De burde heller holde kjeft!

Anbefalte innlegg

1 time siden, Inner self skrev:

Jeg fikke til å quote, men jeg er ufør ja. Vært siden jeg var 22. Hehe, steike.

Hvor gammel er du nå da? Føler du at folk på en måte ser litt rart på deg dersom du sier at du er ufør? Jeg ser jo helt normal ut, ganske energisk egentlig. Men de ser jo ikke inni hodet mitt, hvordan det er der. Jeg bare ser oppegående ut.

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 hours ago, Trine said:

Altså, her lukter jeg en gylden forretningsmulighet. Jeg kommer til å bli stinnrik. Jeg har masse plass å dyrke på så dette kan jo bare gå bra.

Jeg har Jehovas vitne rett borti veien, kun en liten spassertur unna. Så da blir det ingen transportutgifter. Ang kollekt så får jeg bare late som at jeg gir mer enn jeg gjør. Muligens kan jeg klare å late som at jeg putter oppi penger, mens jeg fyller neven med det som ligger der fra før. Interessante venner er jo fantastisk, jeg som elsker folk. Har jeg virkelig flaks så tungetaler de bort både adhd og gamle skader. Det virker jo også fornuftig å bytte ut styggen på ryggen med den hellige ånd. Så mye lettere å bære, vil jeg tro ihvertfall. Jeg må jammen begynne å tro, tenk å kunne flytte fjell, da slipper jeg jo dra avgårde for å dra på fjelltur, kan bare flytte fjellet til min egen hage. Nei, dette er jo bare himmelsk gode nyheter. At ingen har fortalt meg slikt før. I morgen blir det en tur til menigheten.

Ja, ryktene skal visst ha det til at det nå heter Circle K. Vi henger nok litt etter her på landet. Her er det fortsatt Statoil.

Fantastisk positiv og kreativ innstilling! :) Husk å søke SND om rikelig støtte til oppstart av "solhattbusinessen". Du kan evt. spe på med noen erstatningskroner fra staten, om du hevder ulven har tatt seg til rette og forsynt seg av solhattavlingen din. Det er jo slett ikke usannsynlig!

Tungetale skal visst være effektivt. Jeg har hørt av upålitelige kilder at det kan anbefales for det meste, der annet behandling har sviktet. Kan jo også hende at nettopp tro, solhatt, rikdom, tran, tungetale og synapsolje, i kombinasjon, er det lille som skal til for å få has på plagene.

Vil tro at hellige ånder ikke veier særlig mye, selv om jeg aldri har fått til å veie en selv. Det er kanskje heller ikke så nøye, da jeg har en litt gammel og unøyaktig vekt. Men hellige ånder kan vel antakeligvis gå opp og ned i vekt som andre folk, og veier nok f.eks. sikkert ekstra mye rundt jule-/nyttårstider.

Ja, veldig kjekt at du som er så glad i fjellturer kan slippe å legge ut på lange turer, før du i det hele tatt kan ta fatt på selve fjellturen. Og fjell i hagen er jo noe mange bare drømmer/har mareritt om. Ønsker deg en riktig god og velsignet tur, til din lokale Jehovamenighet (og Statoil), i morgen! :)

Anonymkode: 0fb85...745

3 timer siden, Inner self skrev:

Jeg er 42. Så vært uføretrygdet i 20 år :C)

Ok, da er vi jo ikke så langt unna hverandre i alder. Jeg tenker at det nok er mer akseptert om man er godt voksen og har jobbet ihjel kroppen. Jeg har jo forsåvidt jobbet ihjel deler av kroppen, men jeg tror ikke det er så lett for folk å forstå at ikke hodet er på plass.

AnonymBruker
3 minutter siden, Trine skrev:

Ok, da er vi jo ikke så langt unna hverandre i alder. Jeg tenker at det nok er mer akseptert om man er godt voksen og har jobbet ihjel kroppen. Jeg har jo forsåvidt jobbet ihjel deler av kroppen, men jeg tror ikke det er så lett for folk å forstå at ikke hodet er på plass.

Du virker oppegående som bare det her på forumet?

Anonymkode: 799bf...1f0

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fantastisk positiv og kreativ innstilling! :) Husk å søke SND om rikelig støtte til oppstart av "solhattbusinessen". Du kan evt. spe på med noen erstatningskroner fra staten, om du hevder ulven har tatt seg til rette og forsynt seg av solhattavlingen din. Det er jo slett ikke usannsynlig!

Tungetale skal visst være effektivt. Jeg har hørt av upålitelige kilder at det kan anbefales for det meste, der annet behandling har sviktet. Kan jo også hende at nettopp tro, solhatt, rikdom, tran, tungetale og synapsolje, i kombinasjon, er det lille som skal til for å få has på plagene.

Vil tro at hellige ånder ikke veier særlig mye, selv om jeg aldri har fått til å veie en selv. Det er kanskje heller ikke så nøye, da jeg har en litt gammel og unøyaktig vekt. Men hellige ånder kan vel antakeligvis gå opp og ned i vekt som andre folk, og veier nok f.eks. sikkert ekstra mye rundt jule-/nyttårstider.

Ja, veldig kjekt at du som er så glad i fjellturer kan slippe å legge ut på lange turer, før du i det hele tatt kan ta fatt på selve fjellturen. Og fjell i hagen er jo noe mange bare drømmer/har mareritt om. Ønsker deg en riktig god og velsignet tur, til din lokale Jehovamenighet (og Statoil), i morgen! :)

Ja, det må jeg huske. Takk for tips. Jeg er ikke så plaget med ulv, annet enn han som ligger i sofaen nå. Han er mest blåbærgribb, men kan jo være at solhatt også faller i smak. Så burde man vel få noe erstatning for disse mordersneglene som herjer. De er sikkert glad i solhatt.

Ja, det kan nok tenkes at det er det som må til, men jeg tror også at det fortsatt må en liten sprut med WD 40 til. Tenker siden prossesseringen min henger såpass så vil den nok ha godt av litt smøring, bare det ikke kortslutter da. Kanskje bedre med sånn elektronikkspray? Får håpe det er gode penger i død solhatt da, ellerså blir muligens denne rikdommen et problem. På den annen side, får jeg dreisen på kollekten så kan jeg jo bli rik uansett.

Hmm, ja. Vil nødig bære på en ånd full av juleribbe. Min vekt er kjøpt på Ikea, så den er vel neppe særlig nøyaktig den heller. Så lenge den aldri viser over 60 så er jeg fornøyd. Men med en juletykk hellig ånd over skulderen så vet jeg ikke om vekta mi vil tåle det. Men jeg trenger ihvertfall ikke bekymre meg for at den skal bli tung rundt påske, blir jo ikke noe lammelår med alle morderulvene.

Ja, ikke sant. Jeg vil jo spare enormt i transportkostnader. Trolig kan jeg jo da sikkert også selge noen turer. Ha en bomvei for å komme opp på fjellet. Lukter gullgruve lang vei. Takk, takk, blir spennende å se. Har virkelig tro på denne behandlingen :)

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du virker oppegående som bare det her på forumet?

Anonymkode: 799bf...1f0

Jo takk, my point exactly! Ingen ser hvor lang tid jeg bruker på ting. Hvor mange ganger jeg må sjekke noe før jeg husker hva jeg sjekket, hvis jeg i det hele tatt klarer huske det. Men så er det jo også denne selvpiningen som jeg driver med. Alle plagene jeg ikke lar andre se. Et eksempel er et nettbasert kurs vi skulle igjennom på jobben. Med en som pratet, ting som skulle leses og spørsmål som skulle besvares. De andre brukte mellom 30 min og 1 time, jeg brukte 4 timer. Slikt kan man skjule med kreativ timeføring, de hadde reagert om jeg hadde skrevet at jeg brukte 4 timer. Men om slike konsentrasjonsjobber som i tillegg inkluderer stillesitting hadde vært hele jobben så hadde jeg jo ikke klart å skjule det. Så jeg tror jeg virker relativt oppegående, men ingen ser hvor mye energi det koster meg å virke normal. Det er kanskje det som er det største problemet, at jeg sliter meg ut i forsøket på å være mer enn jeg er. Men så sliter jeg også med at jeg ikke får fram det jeg kan i en dialog fordi hodet jobber for tregt. På nett kan jeg lese om og om igjen, til jeg har fått med meg sammenhengen. Det fungerer ikke i samtale med andre mennesker. Man kan ikke be folk gjenta og gjenta i det uendelige. Noen ganger later jeg som at jeg har fått det med meg og satser på at jeg finner ut av det om det trengs. Det fører til endel stress for jeg føler da hele tiden at jeg ikke har kontroll. Også får det meg til å føle meg ganske dum, siden jeg ikke klarer få med meg enkle ting. Men noen ganger overrasker jeg og får med meg ting som ingen andre har fått med seg. Jeg har alltid tenkt at man ikke kan styre fokuset så jeg har ikke tenkt så mye over det, annet enn at jeg er ekstremt treg. Men man kan visst normalt styre hva man ønsker å fokusere på. Hadde jeg fått til det så kunne jeg jo sikkert vært skikkelig smart ;)

AnonymBruker
18 hours ago, Trine said:

Ja, det må jeg huske. Takk for tips. Jeg er ikke så plaget med ulv, annet enn han som ligger i sofaen nå. Han er mest blåbærgribb, men kan jo være at solhatt også faller i smak. Så burde man vel få noe erstatning for disse mordersneglene som herjer. De er sikkert glad i solhatt.

Ja, det kan nok tenkes at det er det som må til, men jeg tror også at det fortsatt må en liten sprut med WD 40 til. Tenker siden prossesseringen min henger såpass så vil den nok ha godt av litt smøring, bare det ikke kortslutter da. Kanskje bedre med sånn elektronikkspray? Får håpe det er gode penger i død solhatt da, ellerså blir muligens denne rikdommen et problem. På den annen side, får jeg dreisen på kollekten så kan jeg jo bli rik uansett.

Hmm, ja. Vil nødig bære på en ånd full av juleribbe. Min vekt er kjøpt på Ikea, så den er vel neppe særlig nøyaktig den heller. Så lenge den aldri viser over 60 så er jeg fornøyd. Men med en juletykk hellig ånd over skulderen så vet jeg ikke om vekta mi vil tåle det. Men jeg trenger ihvertfall ikke bekymre meg for at den skal bli tung rundt påske, blir jo ikke noe lammelår med alle morderulvene.

Ja, ikke sant. Jeg vil jo spare enormt i transportkostnader. Trolig kan jeg jo da sikkert også selge noen turer. Ha en bomvei for å komme opp på fjellet. Lukter gullgruve lang vei. Takk, takk, blir spennende å se. Har virkelig tro på denne behandlingen :)

Ikke noe å takke for! Bare hyggelig å kunne være til så enorm hjelp! Godt ikke ulven sjenerer deg alt for mye da, i så måte er du sikkert et unntak. Virker som om ulven liker å plage alt og alle, og gjøre så mye ugagn og grusomheter den bare kan komme på med sitt lille ulvehode.

Herjingen tll mordersnegler må man vel også ha krav på erstatning for. De ødelegger for ganske store verdier. (Det kan sikkert komme opp i flere titalls kroner i året pr hage iallefall). Og om de går løs på solhatten, vil de jo kunne rasere livsgrunnlaget ditt helt, og sabotere for fremtidige arbeidsplasser som solhattindustrien ville medført for bygda. For ikke å snakke om alle negative, økonomiske ringvirkninger dette vil sende utover det ganske land. Det kan nok hende at det kunne være verdt å forsøke litt WD40 på dem også. Elektronikkspray fungerer sikkert best på mennesker, men det går an å prøve seg frem, før man avskriver det helt. Litt mer skeptisk til tungetale ifbm. snegler, men man skal aldri si aldri. Og har sneglene trua, så kan det nok også ordne seg her!

Kollekt og solhattproduksjon er sikkert en lønnsom kombinasjon. Og som du sier, skulle solhattprosjektet svikte, er det alltids en kollektbøsse i nærheten som kan berike deg.

Ånder som har overspist på ribbe og riskrem må være noe herk å dra på ja. Og til og med ånder får nok ganske så lubne hender av slikt. Å kjøpe ny og sterkere vekt ene og alene i tilfelle dette skulle skje, er forståelig nok ikke særlig fristende, ekstrautgiften tatt i betraktning. Når det er sagt, blir det nok mindre slitasje og økt levetid på vekten, dersom man tar i bruk to vekter på en gang, og veier seg med et ben på hver vekt.

Ikke mye å takke ulven for akkurat, men det at den tar sau så ikke ånder kan fete seg opp på påskelam, skal den ha all mulig takk for.

Ja, du kommer til å både spare og tjene enormt mht denne fjellflyttingen. Blir vel rene "Klondykestemningen" oppe hos deg fremover nå. Gleder meg allerede enormt på dine vegne, og det er vel bare å stemme i et aldri så lite "Hallelujah!". :)

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe å takke for! Bare hyggelig å kunne være til så enorm hjelp! Godt ikke ulven sjenerer deg alt for mye da, i så måte er du sikkert et unntak. Virker som om ulven liker å plage alt og alle, og gjøre så mye ugagn og grusomheter den bare kan komme på med sitt lille ulvehode.

Herjingen tll mordersnegler må man vel også ha krav på erstatning for. De ødelegger for ganske store verdier. (Det kan sikkert komme opp i flere titalls kroner i året pr hage iallefall). Og om de går løs på solhatten, vil de jo kunne rasere livsgrunnlaget ditt helt, og sabotere for fremtidige arbeidsplasser som solhattindustrien ville medført for bygda. For ikke å snakke om alle negative, økonomiske ringvirkninger dette vil sende utover det ganske land. Det kan nok hende at det kunne være verdt å forsøke litt WD40 på dem også. Elektronikkspray fungerer sikkert best på mennesker, men det går an å prøve seg frem, før man avskriver det helt. Litt mer skeptisk til tungetale ifbm. snegler, men man skal aldri si aldri. Og har sneglene trua, så kan det nok også ordne seg her!

Kollekt og solhattproduksjon er sikkert en lønnsom kombinasjon. Og som du sier, skulle solhattprosjektet svikte, er det alltids en kollektbøsse i nærheten som kan berike deg.

Ånder som har overspist på ribbe og riskrem må være noe herk å dra på ja. Og til og med ånder får nok ganske så lubne hender av slikt. Å kjøpe ny og sterkere vekt ene og alene i tilfelle dette skulle skje, er forståelig nok ikke særlig fristende, ekstrautgiften tatt i betraktning. Når det er sagt, blir det nok mindre slitasje og økt levetid på vekten, dersom man tar i bruk to vekter på en gang, og veier seg med et ben på hver vekt.

Ikke mye å takke ulven for akkurat, men det at den tar sau så ikke ånder kan fete seg opp på påskelam, skal den ha all mulig takk for.

Ja, du kommer til å både spare og tjene enormt mht denne fjellflyttingen. Blir vel rene "Klondykestemningen" oppe hos deg fremover nå. Gleder meg allerede enormt på dine vegne, og det er vel bare å stemme i et aldri så lite "Hallelujah!". :)

Ja, jeg tror nok jeg er et heldig unntak som slipper ulvens tyrani. Kan tro jeg er takknemlig for det. Disse monsterene som spiser kjøtt og tror de har livets rett, de eier ikke skam. Nei, her er det bare mordersnegler. Mon tro om kanskje det kunne være en idé å importere noen ulv til å ta seg av disse sneglene. Jeg bør jo kunne trene de opp til å spise dem. Har jo ganske lang erfaring med å trene opp kjøttetende monstre som er relativt nært beslektet til ulven. Nei, nå følere jeg at planene er i boks. Gleder meg til å fortelle NAV om forretningsidéen, de kommer til å bli ekstatiske. Dette er vil nok kunne utvikle seg til stor fordel for hele bygda.

Jeg lurer litt på dette med kollekt. Vil det være en skattepliktig inntekt tror du?

Jeg bør nok gå til innkjøp av en vekt til slik at jeg kan ha et ben på hver vekt. Så bør jeg nok ligge i hardtrening så ikke tyngden til ånden blir så belastende å bære.

Du skal ha tusen takk for alle tips og gode råd. Så skal du nok se at noe av rikdommen vil dryppe på deg også. Nå ser jeg virkelig lyst på fremtiden. Et stort hallelujah og amen :)

AnonymBruker
8 minutes ago, Trine said:

Ja, jeg tror nok jeg er et heldig unntak som slipper ulvens tyrani. Kan tro jeg er takknemlig for det. Disse monsterene som spiser kjøtt og tror de har livets rett, de eier ikke skam.

Godt at enkelte slipper unna, om ikke annet. Ja, de oppfører seg rett og slett som dyr!

10 minutes ago, Trine said:

Nei, her er det bare mordersnegler. Mon tro om kanskje det kunne være en idé å importere noen ulv til å ta seg av disse sneglene. Jeg bør jo kunne trene de opp til å spise dem. Har jo ganske lang erfaring med å trene opp kjøttetende monstre som er relativt nært beslektet til ulven.

Om du skal ha ulv, så burde du nok fange en selv de nærmeste dagene, mens det ennå finnes ulv her i landet. Evt. må du nok importere ja. Litt usikker på hvilket land som er best å importere fra mtp pris, drapsinstinkt og sneglekapasitet, men Færøyene eller Etiopia er nok trygge valg. Husk at du bestiller levering på døren, slik at ikke ulven blir liggende over natten på Posthuset, eller enda verre; flatklemt i postkassa. Vær oppmerksom på at du sannsynligvis må betale litt i fortolling og ulvemoms.

17 minutes ago, Trine said:

Nei, nå følere jeg at planene er i boks. Gleder meg til å fortelle NAV om forretningsidéen, de kommer til å bli ekstatiske. Dette er vil nok kunne utvikle seg til stor fordel for hele bygda.

Så flott! :) Slå på tråden privat til din NAV-saksbehandler nå. Så gode nyheter bør formidles lynraskt! Det blir nok bløtkake på hele NAV-avdelingen i morgen tidlig, tenker jeg. Bygda kommer nok virkelig til å blomstre fremover ja, så du skal ikke se bortfra, at det innen relativt kort tid, vil stå en prydefull bronsestatue av deg foran både kommunehuset og NAV.

21 minutes ago, Trine said:

Jeg lurer litt på dette med kollekt. Vil det være en skattepliktig inntekt tror du?

Nei, jeg tror tyveri er fritatt for skatt! :)

22 minutes ago, Trine said:

Jeg bør nok gå til innkjøp av en vekt til slik at jeg kan ha et ben på hver vekt. Så bør jeg nok ligge i hardtrening så ikke tyngden til ånden blir så belastende å bære.

Høres ut som en god plan! Her har du en liten oversikt som kan hjelpe deg med "vektvalget": http://www.prisjakt.no/category.php?k=1027

25 minutes ago, Trine said:

Du skal ha tusen takk for alle tips og gode råd. Så skal du nok se at noe av rikdommen vil dryppe på deg også. Nå ser jeg virkelig lyst på fremtiden. Et stort hallelujah og amen :)

Igjen: Det er bare hyggelig å kunne være til såpass stor hjelp som jeg er. :) Det var omtenksomt av deg, men jeg er allerede så opptanket på ulve-erstatninger og subsidier. I tillegg gikk nettopp Lottolappen min inn med 1. gevinst, igjen! Tror ikke jeg kan takle mer penger nå, men takk for omtanken. :) Nyt alle pengene selv! :) Hallelujah, amen og sånt i retur fra meg. :)

stjernestøv
Den 5.8.2016 at 23.46, Trine skrev:

Jeg var på tur i sta og møtte ei dame. Hun lurte på hva jeg jobbet med. "Nå går jeg på aap, men jeg er egentlig elektriker" svarte jeg, sa at jeg har skadet føttene så jeg kan ikke jobbe som elektriker lenger. Jeg rakk å tenke at nå kommer spørsmålet om hva jeg da skal gjøre. Og jammen hadde jeg rett. "Nei, det er vel ikke så greit å være håndtverker om man har skadet føttene, men kan du ikke få noe tilrettelegging" Eh, vet du hva en håndtverker driver med? Jeg sa ikke det høyt, det hadde vært frekt. Jeg sa bare at det ikke går å tilrettelegge. Jeg forsto jo da at jeg var nødt til å fortelle resten, før regla om alt jeg kunne bli kom. Så jeg sa jeg har adhd så det er ikke bare å plassere meg på et kontor. Men istedefor å si at det ikke er håp hva gjelder medisiner så sa jeg bare at jeg driver og tester ut. Jeg er ferdig med å teste ut, men det trengte jo ikke hun vite. Og da kom det. Har du forsøkt "husker ikke hva hun kalte det"? Det var noe omega-3 greier som skulle smøre noen synapser, eller noe i den duren. Og D-vitamin, det var viktig det. Sole seg i 30 min hver dag. Jada, jeg kan garantere at jeg ikke har d-vit. mangel nå. Jeg bor jo nesten ute. Omega-3 har jeg tatt før også, uten å kunne si at det akkurat hjalp på noe som helst. Jeg valgte å bare jatte med, orket ikke noen diskusjon med en eller annen tilfeldig dame som så gjerne ville at hundene skulle hilse på hverandre. Jeg er usikker, var det hundene hun tenkte på eller var hun selv bare selskapsyk. Altså, dama var hyggelig nok, men vær så snill, spar meg for kostholdsråd. Som om Omega-3 kan kurrere ADHD.

Sånn, det var min lille fredags-klage ;) Velmenende råd fra tilfeldige folk i skogen vil jeg ha meg frabedt!

Hun mente det sikkert godt :) Husket vi testet eye.q på sønnen min. 

AnonymBruker
Den Friday, August 05, 2016 at 0.46, Trine skrev:

Jeg var på tur i sta og møtte ei dame. Hun lurte på hva jeg jobbet med. "Nå går jeg på aap, men jeg er egentlig elektriker" svarte jeg, sa at jeg har skadet føttene så jeg kan ikke jobbe som elektriker lenger. Jeg rakk å tenke at nå kommer spørsmålet om hva jeg da skal gjøre. Og jammen hadde jeg rett. "Nei, det er vel ikke så greit å være håndtverker om man har skadet føttene, men kan du ikke få noe tilrettelegging" Eh, vet du hva en håndtverker driver med? Jeg sa ikke det høyt, det hadde vært frekt. Jeg sa bare at det ikke går å tilrettelegge. Jeg forsto jo da at jeg var nødt til å fortelle resten, før regla om alt jeg kunne bli kom. Så jeg sa jeg har adhd så det er ikke bare å plassere meg på et kontor. Men istedefor å si at det ikke er håp hva gjelder medisiner så sa jeg bare at jeg driver og tester ut. Jeg er ferdig med å teste ut, men det trengte jo ikke hun vite. Og da kom det. Har du forsøkt "husker ikke hva hun kalte det"? Det var noe omega-3 greier som skulle smøre noen synapser, eller noe i den duren. Og D-vitamin, det var viktig det. Sole seg i 30 min hver dag. Jada, jeg kan garantere at jeg ikke har d-vit. mangel nå. Jeg bor jo nesten ute. Omega-3 har jeg tatt før også, uten å kunne si at det akkurat hjalp på noe som helst. Jeg valgte å bare jatte med, orket ikke noen diskusjon med en eller annen tilfeldig dame som så gjerne ville at hundene skulle hilse på hverandre. Jeg er usikker, var det hundene hun tenkte på eller var hun selv bare selskapsyk. Altså, dama var hyggelig nok, men vær så snill, spar meg for kostholdsråd. Som om Omega-3 kan kurrere ADHD.

Sånn, det var min lille fredags-klage ;) Velmenende råd fra tilfeldige folk i skogen vil jeg ha meg frabedt!

Irrelevant,men så lurte jeg på hvordan får du til å få så god kontakt med totalt fremmede du møter i skogen? 

Anonymkode: 09fbd...d22

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Irrelevant,men så lurte jeg på hvordan får du til å få så god kontakt med totalt fremmede du møter i skogen? 

Anonymkode: 09fbd...d22

Hahaha, er det "god kontakt" når jeg kommer hjem, lettere irritert over at folk skal prate sånn? Nei du, dette er straffa for å ha hund. Det er slik at enten så hater folk hunder og selv om den går som en prest ved siden av deg så må de kommentere at jeg må passe på å holde i lina (den pleier bare henge på slep etter hunden sånn at jeg kan trå på den om jeg må stoppe monsteret) ellerså liker de hunder og da må de jo si "næææ, så søt, åssen rase er det? kan jeg klappe den?" Så er det de andre med hund, enten er de som meg og har egentlig nok med å få hunden forbi uten spetakkel, ellerså er de sånn som vil at alle hunder skal leke med alle. Ettersom min egen hund har glede av å få leke med andre så syns jeg han skal få lov til det når muligheten er der.

Men dersom du spør fordi du selv gjerne ønsker kontakt med andre i skogen, så er det to ting som gjelder. Skaff deg en hund (du kan sikkert få låne en til tur) og vær høflig. Om jeg sier det motsatte av det jeg vil si så blir det som regel godt mottatt. Jeg liker jo ikke å krangle med folk i skogen, da er det bedre å få ut gørra på dol når man kommer hjem :D

Annonse

stjernestøv

Godt at enkelte slipper unna, om ikke annet. Ja, de oppfører seg rett og slett som dyr!

Ja, de gjør det. Ganske fasinerende hvordan et dyr han utvikle seg til å oppføre seg som et dyr!

Om du skal ha ulv, så burde du nok fange en selv de nærmeste dagene, mens det ennå finnes ulv her i landet. Evt. må du nok importere ja. Litt usikker på hvilket land som er best å importere fra mtp pris, drapsinstinkt og sneglekapasitet, men Færøyene eller Etiopia er nok trygge valg. Husk at du bestiller levering på døren, slik at ikke ulven blir liggende over natten på Posthuset, eller enda verre; flatklemt i postkassa. Vær oppmerksom på at du sannsynligvis må betale litt i fortolling og ulvemoms.

Jeg får ta en tur til Hedmark til uka, der skal det visst være svært lett å finne seg en ulv. Jeg er usikker på disse importerte, drar med seg så mye sykdom. Måtte bli Færøyene i såfall. Etiopisk ulv har jeg hørt mye skummelt om, de spiser visst andre dyr. Tigere og giraffer og sånt. Stoler ikke helt på posten altså. Er nok tryggest å bruke Tollpost, ihvertfall ikke DHL (Don't Hurry Lads). Men det beste er nok helt klart å dra til Hedmark. Så får jeg sett og valgt det individet jeg tror vil egne seg best. Så bør det nok være en hann, ellerså kan jeg risikere hybrid-valper. Kunne nok blitt søte de. Hmm...kunne solgt de dyrt. Dette må jeg tenke litt på.

Fortolling og ulvemoms må jeg nok belage meg på ved import ja. I og med at vi har bamsemoms så har vi nok ulvemoms også.

Så flott! :) Slå på tråden privat til din NAV-saksbehandler nå. Så gode nyheter bør formidles lynraskt! Det blir nok bløtkake på hele NAV-avdelingen i morgen tidlig, tenker jeg. Bygda kommer nok virkelig til å blomstre fremover ja, så du skal ikke se bortfra, at det innen relativt kort tid, vil stå en prydefull bronsestatue av deg foran både kommunehuset og NAV.

Å, jeg gleder meg. Tenk all oppmerksomheten jeg kommer til å få. Nå kommer jeg endelig til å havne i Bygdeposten.

Høres ut som en god plan! Her har du en liten oversikt som kan hjelpe deg med "vektvalget": http://www.prisjakt.no/category.php?k=1027

Så mange å velge i. Hva tror du? Er en dyr vekt mer raus på kiloene? I såfall går jeg for en billig en, vil nødig veie mer enn jeg må. En billig vekt er kanskje så gjerrig på kiloene at man går ned i vekt av å gå på den, slik som når jeg går ut av bilen. Det finnes ingen bedre slankekur enn å gå ut av bilen. Inni bilen veier man 70 kg, det sier vognkortet. Har alltid lurt på hvor de kiloene blir av.

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Igjen: Det er bare hyggelig å kunne være til såpass stor hjelp som jeg er. :) Det var omtenksomt av deg, men jeg er allerede så opptanket på ulve-erstatninger og subsidier. I tillegg gikk nettopp Lottolappen min inn med 1. gevinst, igjen! Tror ikke jeg kan takle mer penger nå, men takk for omtanken. :) Nyt alle pengene selv! :) Hallelujah, amen og sånt i retur fra meg. :)

Nei, så bra :) Gratulerer med nok en 1. gevinst. Det var vel fortjent :) Jeg kan i det minste tungetale litt for deg når jeg er i menigheten.

24 minutter siden, stjernestøv skrev:

Aha, fantastisk :P Funket det på sønnen din?

39 minutter siden, stjernestøv skrev:

Litt men ikke optimalt, så han fikk concerta. Men det viste seg at han ikke hadde AD/HD. På nabojenta med AD/HD virket det veldig godt. 

I studier jeg har lest er de ikke akkurat overbeviste. Jeg burde sikkert uansett ta Omega 3 siden jeg ikke kan spise feit fisk. Men jeg har tatt tilskudd før uten å merke noe forskjell.

stjernestøv
12 timer siden, Trine skrev:

I studier jeg har lest er de ikke akkurat overbeviste. Jeg burde sikkert uansett ta Omega 3 siden jeg ikke kan spise feit fisk. Men jeg har tatt tilskudd før uten å merke noe forskjell.

Skader jo ikke å prøve :) Men du ser nå det ;) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...