Worrisome Plenty Skrevet 6. august 2016 Skrevet 6. august 2016 Etter en stor oppdatering på pc i går så har jeg problemer med å bruke Internet Explorer på DOL. Med opera funker det greit, men jeg har ikke passordet annet enn på den gamle kontoen, med gammel epost. Så jeg får ikke tastet med mitt egentlige nick her på opera. Ca 9 av 10 ganger jeg går inn for å lese på en tråd, så får jeg feilmelding. Og i tillegg liker jeg IE best. 0 Siter
Trine Skrevet 6. august 2016 Skrevet 6. august 2016 Opplever ikke noe tull med dol, facebook derimot har begynt å tulle noe voldsomt. Men jeg bruker firefox og ikke explorer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. august 2016 Skrevet 6. august 2016 Det er mye 'tull' på DOL. Anonymkode: bef00...bfe 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. august 2016 Skrevet 7. august 2016 15 hours ago, Worrysome plenty said: Etter en stor oppdatering på pc i går så har jeg problemer med å bruke Internet Explorer på DOL. Med opera funker det greit, men jeg har ikke passordet annet enn på den gamle kontoen, med gammel epost. Så jeg får ikke tastet med mitt egentlige nick her på opera. Ca 9 av 10 ganger jeg går inn for å lese på en tråd, så får jeg feilmelding. Og i tillegg liker jeg IE best. Hva slags oppdatering? Oppdatering av IExplorer? Explorer er den eneste nettlesern jeg ikke har omtrent, men alle de andre fungerer bra, også på DOL. Anonymkode: 18912...f8d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.