Blomsterfluen Skrevet 10. august 2016 Skrevet 10. august 2016 Da jeg gikk på barneskole hadde jeg en "hobby" med å dra ut "tråder" av snue. Men jo mer jeg drog ut tråen av snue, des tykkere ble den. Tilslutt ble den så tykk ofte, at det ikke gikk ann å dra mer sån at jeg måtte klippe/skjære av snuen. Hvprfor ble den tykkere og tykkere? Kan det ha vært hjernemasse jeg drog ut som var så tykkt? 0 Siter
laban Skrevet 10. august 2016 Skrevet 10. august 2016 15 minutter siden, Blomsterfluen skrev: 1) Hvorfor ble den tykkere og tykkere? 2) Kan det ha vært hjernemasse jeg dro ut som var så tykt? 1) Vet ikke 2) Nei 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 10. august 2016 Forfatter Skrevet 10. august 2016 1 minutt siden, Wretch skrev: Tviler på at det var hjernemasse. Ok. Jeg bare lurte, siden jeg i den tiden sluttet å få abcence anfall (petit mal) og mistet epilepsien. Jeg trodde jeg kanskje hadde dratt ut litt av frontal lappen som sikkert hadde epilepsien i seg. 0 Siter
Wretch Skrevet 10. august 2016 Skrevet 10. august 2016 2 minutes ago, Blomsterfluen said: Ok. Jeg bare lurte, siden jeg i den tiden sluttet å få abcence anfall (petit mal) og mistet epilepsien. Jeg trodde jeg kanskje hadde dratt ut litt av frontal lappen som sikkert hadde epilepsien i seg. Høres litt ut som selv-lobotomering? 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 10. august 2016 Forfatter Skrevet 10. august 2016 2 minutter siden, Wretch skrev: Høres litt ut som selv-lobotomering? Kan jeg ha lobotomert meg sån at jeg fikk vedvarende døds angst i tenårene og til nå? 0 Siter
Wretch Skrevet 10. august 2016 Skrevet 10. august 2016 1 minute ago, Blomsterfluen said: Kan jeg ha lobotomert meg sån at jeg fikk vedvarende døds angst i tenårene og til nå? Jeg vet ikke så mye om lobotomi, men slik det ble gjort i gamle dager, på psykiatriske sykehus, så var meningen å sløve ned pasientene, ikke gi dem angst. 0 Siter
laban Skrevet 10. august 2016 Skrevet 10. august 2016 6 minutter siden, Blomsterfluen skrev: Jeg trodde jeg kanskje hadde dratt ut litt av frontallappen som sikkert hadde epilepsien i seg. Det er bare et lite mindretall av epilepsitilfellene som kan ha nytte av operasjon. Hjernekirurgi er ikke noen "gjør-det-selv"-aktivitet. Et øyeblikk siden, Blomsterfluen skrev: Kan jeg ha lobotomert meg sånn at jeg fikk vedvarende dødsangst i tenårene og til nå? Selvsagt ikke. Til info så ble lobotomerte pasienter roligere, ikke mer engstelige. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.