Gjest Xtra Skrevet 15. august 2016 Skrevet 15. august 2016 Coca Cola (med sukker) drikker jeg et par-tre ganger i året. Pepsi-Max og lignende lettvarianter drikker jeg kanskje en gang i uken (en halvliter). Er det slik at hele "fullverdig liv-gjengen" (det er vel et par stykker som stadig påpeker andres fullverdige liv, og som gjerne har en overdreven bruk av ordet "vel" i slutten av setninger) drikker litervis med Cola? Interessant..... eller kanskje ikke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 Skrevet 15. august 2016 43 minutter siden, Xtra skrev: Coca Cola (med sukker) drikker jeg et par-tre ganger i året. Pepsi-Max og lignende lettvarianter drikker jeg kanskje en gang i uken (en halvliter). Er det slik at hele "fullverdig liv-gjengen" (det er vel et par stykker som stadig påpeker andres fullverdige liv, og som gjerne har en overdreven bruk av ordet "vel" i slutten av setninger) drikker litervis med Cola? Interessant..... eller kanskje ikke. Det kan være at man bruker Cola som trøst i et ellers miserabelt og meningsløst liv? Hvem vet. Anonymkode: 74ee6...a3c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 Skrevet 15. august 2016 4 hours ago, Xtra said: Er det slik at hele "fullverdig liv-gjengen" (det er vel et par stykker som stadig påpeker andres fullverdige liv, og som gjerne har en overdreven bruk av ordet "vel" i slutten av setninger) drikker litervis med Cola? Interessant..... eller kanskje ikke. Leser du alt som skrives på forumet? Høres ut som et heller mindre interessant liv... Ikke akkurat fullverdig, kondolerer. Anonymkode: f4a3f...3e9 0 Siter
cilie Skrevet 15. august 2016 Skrevet 15. august 2016 Etter total avholdenhet i hele sommer, har det blitt 1 liter cola zero ca om dagen🙄 en ukes tid snart for å overleve jobboppstart. (Dårlig unnskyldning) Merker at jeg får lyst på mer og mer og vil heller ha det enn vin. Skal snart kutte det ut. Tror ikke det er bra å drikke, men namnam. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 Skrevet 15. august 2016 2 hours ago, cilie said: Etter total avholdenhet i hele sommer, har det blitt 1 liter cola zero ca om dagen🙄 en ukes tid snart for å overleve jobboppstart. (Dårlig unnskyldning) Merker at jeg får lyst på mer og mer og vil heller ha det enn vin. Skal snart kutte det ut. Tror ikke det er bra å drikke, men namnam. Den smaker ufyselig. Anonymkode: f4a3f...3e9 0 Siter
cilie Skrevet 15. august 2016 Skrevet 15. august 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den smaker ufyselig. Anonymkode: f4a3f...3e9 Jeg synes den er kjempegod! Vanlig cola er bedre da, men altfor mye kalorier også. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. august 2016 Skrevet 15. august 2016 12 minutes ago, cilie said: Jeg synes den er kjempegod! Vanlig cola er bedre da, men altfor mye kalorier også. De er det bare å løpe av seg. Anonymkode: f4a3f...3e9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.