Gå til innhold

Forbruk av Coca-drikke pr uke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Coca Cola (med sukker) drikker jeg et par-tre ganger i året.  Pepsi-Max og lignende lettvarianter drikker jeg kanskje en gang i uken (en halvliter).

Er det slik at hele "fullverdig liv-gjengen" (det er vel et par stykker som stadig påpeker andres fullverdige liv, og som gjerne har en overdreven bruk av ordet "vel" i slutten av setninger) drikker litervis med Cola? Interessant..... eller kanskje ikke.

43 minutter siden, Xtra skrev:

Coca Cola (med sukker) drikker jeg et par-tre ganger i året.  Pepsi-Max og lignende lettvarianter drikker jeg kanskje en gang i uken (en halvliter).

Er det slik at hele "fullverdig liv-gjengen" (det er vel et par stykker som stadig påpeker andres fullverdige liv, og som gjerne har en overdreven bruk av ordet "vel" i slutten av setninger) drikker litervis med Cola? Interessant..... eller kanskje ikke.

Det kan være at man bruker Cola som trøst i et ellers miserabelt og meningsløst liv? Hvem vet.

Anonymkode: 74ee6...a3c

4 hours ago, Xtra said:

Leser du alt som skrives på forumet? Høres ut som et heller mindre interessant liv... :P:ph34r: Ikke akkurat fullverdig, kondolerer.

Anonymkode: f4a3f...3e9

Etter total avholdenhet  i hele sommer, har det blitt 1 liter cola zero ca om dagen🙄 en ukes tid snart for å overleve jobboppstart. (Dårlig unnskyldning) Merker at jeg får lyst på mer og mer og vil heller ha det enn vin. Skal snart kutte det ut. Tror ikke det er bra å drikke, men namnam. 

2 hours ago, cilie said:

Etter total avholdenhet  i hele sommer, har det blitt 1 liter cola zero ca om dagen🙄 en ukes tid snart for å overleve jobboppstart. (Dårlig unnskyldning) Merker at jeg får lyst på mer og mer og vil heller ha det enn vin. Skal snart kutte det ut. Tror ikke det er bra å drikke, men namnam. 

Den smaker ufyselig.

Anonymkode: f4a3f...3e9

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...